آشنایی با یکی از بهترین شرکت طراحی سایت

به گزارش مجله تانی بای، استفاده از قالب آماده وردپرسی نه تنها به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی برای کسب وکار خود وب سایتی راه اندازی کنید بلکه نیازی نیست هزینه زیادی را برای داشتن وب سایت پرداخت کنید.

آشنایی با یکی از بهترین شرکت طراحی سایت

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام ایران سایت، در حال حاضر کمتر کسب وکاری پیدا می شود که وب سایت ندارد. چرا که داشتن وب سایت برخلاف گذشته خیلی کار سختی نیست به گونه ای که شما می توانید با استفاده از قالب آماده وردپرس در کمتر از یک هفته وب سایت خود را روی هاست و دامینی که مدنظر دارید در اینترنت مشاهده کنید.

البته اگر ایده ای در ذهن خود دارید و تمایل دارید تا وب سایت شما براساس آن ایده طراحی شود، بدون شبیه بودن به وب سایت های دیگر، به طراحی قالب اختصاصی برای وب سایت خود نیازمندید که در این صورت مدت زمان و هزینه طراحی وب سایت وردپرسی شما کمی بیشتر می شود. در هر دو صورت به یک تیم قدرتمند که متشکل از چندین برنامه نویس حرفه ای، کارشناسان بهینه سازی و طراح گرافیک است، نیازمندید. شرکت طراحی سایت، ایران سایت به عنوان بزرگترین و بهترین شرکت طراحی سایت که از سابقه طولانی مدتی در زمینه طراحی سایت وردپرسی برخوردار است، تیم قدرتمند و حرفه ای را جهت طراحی سایت وردپرس و افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجوی گوگل در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن یک وب سایت حرفه ای که در لینک های اول تا پنجم صفحه نتایج گوگل دیده شود، پروژه طراحی سایت وردپرسی خود را به بهترین شرکت طراحی سایت، شرکت ایران سایت بسپارید.

طراحی سایت وردپرسی

وردپرس آنقدر محبوب است که مطمئنا نام آن را حداقل چندین بار شنیده اید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است که به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران دنیای وب قرار گرفته است که همه بتوانند با استفاده از آن برای کسب وکار خود وب سایتی راه اندازی کنند. جالب است بدانید که تاکنون یک چهارم از وب سایت های مهم دنیا از این CMS رایگان استفاده کرده اند. وردپرس نه تنها موجب می شود در مدت زمان کوتاهی صاحب یک وب سایت شوید بلکه هزینه های طراحی سایت را برای شما به صورت چشم گیری کاهش خواهد داد. علاوه بر این فوق العاده کاربرپسند است به گونه ای که هنگام کار با آن دچار هیچ گونه سردرگمی نخواهید شد و از همه مهم تر به تخصص و دانش فنی در حیطه برنامه نویسی برای کار با آن نیازی نخواهید داشت. اما سوال مهمی که برای تمامی مشتریان طراحی سایت وردپرسی پیش می آید این است که قیمت طراحی سایت با این CMS چه قدر است؟ در ادامه با بررسی عوامل مختلف به شما خواهیم گفت که نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت با CMS وردپرس به چه شکل است؟

قیمت طراحی سایت وردپرسی

همانطور که اشاره کردیم قیمت طراحی سایت با وردپرس به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت با وردپرس اشاره خواهیم کرد.

نوع وب سایت

خوشبختانه وردپرس در طراحی انواع وب سایت ها از وب سایت شرکتی گرفته تا وب سایت فروشگاهی و وب سایت خبری به کار برده می شود و هیچ محدودیتی از این نظر ندارد. البته مهم ترین معیاری که در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس در نظر گرفته می شود نوع وب سایت است. چرا که وب سایت ها متناسب با نوعی که دارند از امکانات و آپشن های مختلف برخوردار هستند از این رو قیمت طراحی هر یک از آن ها با یکدیگر متمایز است. برای مثال وب سایت های شرکتی، ارزان ترین وب سایت ها هستند چرا که تنها حالت معرفی دارند و به معرفی خدمات و نوع کسب وکار شرکت مربوطه می پردازند اما در مقابل وب سایت های فروشگاهی، گران ترین نوع وب سایت ها هستند چرا که در آن ها محصولاتی به صورت اینترنتی به فروش می رسند از این رو از امکانات و آپشن های متعددی برخوردارند مانند مقایسه محصولات و چندین درگاه پرداخت به همین دلیل هزینه طراحی آن ها از وب سایت های دیگر بیشتر است.

بهینه سازی وب سایت

طراحی سایت و بهینه سازی مکمل یکدیگرند و برخلاف تصور خیلی از کاربران دنیای وب، طراحی سایت و بهینه سازی دو عنصر جدا از یکدیگر محسوب نمی شوند. چرا که وب سایت بدون بهینه سازی در دنیای وب دیده نمی شود و در این صورت هیچ سود و منفعتی برای شما و کسب وکارتان ندارد. بهینه سازی سایت دومین و مهم ترین عاملی است که در قیمت طراحی سایت دخیل است. قیمت بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو براساس عوامل مختلفی از جمله تعداد کلمات کلیدی هدف، میزان رقابت بر سر کلمات کلیدی هدف و میزان سابقه فعالیت وب سایت محاسبه می شود.

هاست

هاست به عنوان یک فضا تمامی داده ها و اطلاعات وب سایت شما را نگهداری کرده و روی اینترنت در معرض نمایش قرار می دهد. هاست شامل دو نوع اختصاصی و اشتراکی است که مطمعنا هزینه هاست اختصاصی بیشتر از هاست اشتراکی است از طرفی میزان فضای هاستی که خریداری می کنید نیز عامل مهمی در تعیین قیمت آن است. تعیین فضای هاست برای هر وب سایتی متناسب با نوع عملکرد آن متفاوت است. برای مثال اگر یک وب سایت دانلود موزیک و فیلم دارید به هاستی با فضای زیاد نیاز هست تا بتوانید تمامی داده ها و اطلاعات وب سایت خود را که شامل موزیک و فیلم هستند روی آن بارگذاری کنید بدون اینکه در کند شدن سرعت بارگذاری وب سایت شما تاثیری بگذارد.

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرسی به صورت حرفه ای و با اصول بهینه سازی در موتورهای جستجو هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از طریق شماره تماس خط ویژه 02188886450 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و یا از طریق آدرس وب سایت iransite.com نمونه کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک های حرفه ای جهت طراحی وب سایت وردپرسی برای شما استفاده می کند بلکه با اصول بهینه سازی سایت، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم گیری در گوگل افزایش می دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه 19 واحد 9 واقع شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 503

به "آشنایی با یکی از بهترین شرکت طراحی سایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با یکی از بهترین شرکت طراحی سایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید