آمادگی استان کرمان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی

به گزارش مجله تانی بای، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به آمادگی استان کرمان برای شروع سفرهای نوروزی، توضیح داد: خوشبختانه تا کنون هتل های چهار ستاره و پنج ستاره این استان برای ایام نوروز رزرو شده اند و دیگر مراکز اقامتی این استان نیز اماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند.

آمادگی استان کرمان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، غلامرضا فرخی در جلسه ستاد خدمات سفر استان که با حضور استاندار کرمان برگزار گردید، اظهار کرد: استان کرمان حضور بسیار خوبی در نمایشگاه سراسری گردشگری تهران داشت بطوریکه توانستیم جاذبه های شاخص این استان را به خوبی به معرض نمایش بگذاریم.

او به برگزاری یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در محل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان اشاره نمود و اضافه کرد: سال جاری این نمایشگاه در قالب 200 غرفه صنایع دستی، گردشگری و سوغات به بهترین شکل برپا شد.

فرخی به اطلاع رسانی و تبلیغ جاذبه های گردشگری استان کرمان در هواپیمایی ماهان، قطار و اتوبوسهای بین راهی اشاره نمود و گفت: این تبلیغات در قالب چهار کلیپ از چهار منطقه شمال، جنوب، شرق و غرب استان تهیه و پخش خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به آمادگی استان کرمان برای شروع سفرهای نوروزی، توضیح داد: خوشبختانه تا کنون هتل های چهار ستاره و پنج ستاره این استان برای ایام نوروز رزرو شده اند و دیگر مراکز اقامتی این استان نیز اماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به برپایی بازارچه صنایع دستی شهر کرمان در محل هفت باغ کرمان اشاره نمود و بیان داشت: با توجه به مشکلاتی که در رابطه با پارکینگ یخدان مویدی داشتیم سال جاری برآن شدیم برای حضور بیشتر مسافران و مردم محل این نمایشگاه به جاده هفت باغ تغییر یابد.

او ادامه داد: سال جاری چون سالهای گذشته در بیشتر شهرستانهای استان بازارچه های صنایع دستی و وسوغات خواهیم داشت، گفت: این بازارچه ها محلی مناسبی برای نمایش و عرضه هنرهای سنتی و صنایع دستی هر شهرستان خواهد بود.

فرخی به آمادگی باغ شاهزاده ماهان به عنوان پیشانی گردشگری شهر کرمان جهت میزبانی از مسافران نوروزی اشاره و اعلام کرد: خوشبختانه با همکاری معاونت عمرانی استانداری و شهرداری مسایل مربوط به این باغ برطرف شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 260

به "آمادگی استان کرمان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی استان کرمان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید