آموزش ساخت نگهدارنده مغناطیسی لوازم آرایش

به گزارش مجله تانی بای، براتون پیش اومده که روی میز آرایش داخل اتاقتون با کمبود فضا روبرو بشید؟ یا بدتر از اون، تا حالا شده وقتی می خواید از لوازم آرایش تون بهره ببرید، دستتون بخوره بهشون و بیفتن، در نتیجه همیشه میز شلوغ و بهم ریخته ای داشته باشید؟ بعضی از لوازم بخاطر کوچیک بودن و شکل هندسی شون ایستایی خوبی ندارن و نمیشه راحت اونها رو روی میز و جلوی آینه چید. راه چاره مشکلتون درست کردن این تابلوی نگهدارنده مغناطیسی هست که خیلی از مشکلاتتون رو حل میکنه. هم فضای کمی رو اشغال میکنه؛ هم استفاده از لوازمتون راحت تر میشه و هم اینکه همیشه میزتون مرتب و تمیز هست. اگه فکر میکنید شما هم به این نگهدارنده احتیاج دارید، بهتره که ادامه مطلب رو بخونید.

آموزش ساخت نگهدارنده مغناطیسی لوازم آرایش

وسایل مورد احتیاج برای ساخت نگهدارنده مغناطیسی لوازم آرایش

  • قاب
  • صفحه فلزی
  • چسب حرارتی
  • مگنت

مراحل ساخت نگهدارنده مغناطیسی

شما برای درست کردن این نگهدارنده به یک قاب و صفحه فلزی هم اندازه احتیاج دارید. اگه بتونید یک قاب پیدا کنید که خودش فلزی باشه که چه عالی اگر هم نشد، یک قاب بخرید یا یک قابی که قبلا داشتید و دیگه به کارتون نمیاد رو انتخاب کنید. شیشه و کاغذهای اون رو ازش جدا کنید تا فقط فرم دور قاب باقی بمونه.

حالا صفحه فلزی رو با احتیاط داخل قاب جا بندازید. این صفحات فلزی رو می تونید از خرازی ها بخرید یا اینکه بدید جایی همون سایزی که می خواید براتون برش بزنن. فقط مواظب دستاتون باشید که ورق فلزی گوشه های تیزی داره.

حالا باید به لوازم آرایشی هایی که دارید و میخواید اون ها رو روی میز آرایشتون داشته باشید، مگنت بچسبونید. روی لوازم های کوچیک تر مگنت سایز ریز بزنید. با توجه به سایز لوازمتون ببینید که به چندتا مگنت احتیاج دارن و هر تعدادی که احتیاج بود بچسبونید.

و روی بزرگ تر ها مگنت سایز بزرگ. همه اونها رو دونه دونه چسب حرارتی بزنید و مگنت ها رو بچسبونید.

به همین سادگی یک نگهدارنده برای وسایل آرایش تون درست کردید، حالا هرجوری که میخواید لوازم تون رو روی اون بچینید.

یکی از ویژگی های خوبی که این نگهدارنده داره اینه که فضای کمی احتیاج داره و میتونید اون رو گوشه اتاق، داخل کمد لباسی و یا روی میز آرایش تون جا بدید. حتی می تونید در یک ارتفاع مناسب نزدیک به میز آرایش تون اون رو به دیوار بزنید.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 75

به "آموزش ساخت نگهدارنده مغناطیسی لوازم آرایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت نگهدارنده مغناطیسی لوازم آرایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید