اتحادیه اروپا از فیس بوک تحقیق می نماید

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، پس از گوگل این بار قانونگذاران آنتی تراست(ضد انحصار) اتحادیه اروپا تصمیم دارند درباره شیوه های جمع آوری اطلاعات و درآمدزایی فیس بوک تحقیق نمایند.

اتحادیه اروپا از فیس بوک تحقیق می نماید

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام نموده تحقیقات اولیه درباره شیوه کنترل اطلاعات در دو شرکت گوگل و فیس بوک را شروع نموده است. سازمان ناظر بر رقابت های بازار این اتحادیه در بیانیه ای نوشته است: تحقیقات مذکور درباره شیوه های جمع آوری، فرآوری، استفاده و درآمدزایی از اطلاعات از جمله مقاصد تبلیغاتی است.

هدف این تحقیقات معین کردن آن است که آیا فیس بوک استفاده شرکت های طرف سوم از اطلاعات کاربرانش را در ازای دسترسی به APIها برای پلتفرم مرکزی و اینستاگرام محدود می نماید یا خیر.

هدف تحقیقات این کمیسیون آن است که معین کند آیا فیس بوک مانع دسترسی به اطلاعات می گردد یا خیر .

مقامات اتحادیه اروپا نگران انبوه اطلاعاتی هستند که شرکت های بزرگ ذخیره می نمایند. آنها بیم دارند که شرکت های بزرگ با استفاده از این اطلاعات رقبای خود را از میدان خارج نمایند.

ماه گذشته فاش شد که قانونگذاران اتحادیه اروپا مشغول آنالیز سرویس Marketplace فیس بوک و تغییرات عملکرد آن در مورد طبقه بندی بازار تبلیغات طی سال های اخیر و لینک های تجاری میان شرکت و رقبایش هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 500

به "اتحادیه اروپا از فیس بوک تحقیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا از فیس بوک تحقیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید