(تصاویر) فورد جذاب Puma ST با طراحی هواداران

به گزارش مجله تانی بای، شرکت خودروسازی آمریکایی فورد Ford اخیراً از یک خودروی اسپرت جذاب و محدود با نام Ford Puma ST Gold Edition رونمایی نموده که در طراحی آن از تعداد قابل توجهی از طرفدارن در فضای مجازی یاری گرفته شده است. نسخه ویژه Puma ST براساس طرح رنگ مشکی و طلایی که هواداران فورد به وسیله شبکه های اجتماعی انتخاب نموده اند، طراحی و ساخته شده است.

(تصاویر) فورد جذاب Puma ST با طراحی هواداران

به گزارش خبرنگاران به نقل وبسایت autoexpress، شرکت فورد برای طراحی نسخه محدود جدید Puma ST که قرار است در اواخر سال 2021 میلادی به فروش برسد، از 275000 هوادار خود در شبکه های اجتماعی یاری گرفته است. این خودروساز آمریکایی برای ساخت نسخه محدود از SUV فن ادیشن خود که نام Puma ST Gold Edition را بر آن نهاده است، در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام، از هواداران خود سوالاتی را در مورد طراحی این نسخه محدود مطرح کردند تا نسخه ای براساس خواست مخاطبان را عرضه نمایند.

به گزارش خبرنگاران، اغلب سوالات فورد از کاربران، حول محور طراحی بیرونی و داخلی ماشین از لحاظ ظاهری همچون رنگ و تزئینات داخلی و حاشیه ای خودرو بود که پایان محصول نهایی ناخواسته پژواک کلاسیک سیاه و طلایی مورد استفاده توسط تیم فرمول یک Lotus در سال های متمادی گذشته را تداعی می کرد. هواداران رنگ طلایی را برای چرخ های اسپرت این خودرو و تزئینات طلایی چوبی را برای دکور داخلی Puma ST انتخاب نموده بودند. کولیس های ترمز قرمز رنگ نیز از پشت پره های طلایی چرخ به خوبی با نمای بیرونی چرخ هماهنگ شده است.

عموم مردم همچنین در مورد پلاک اتومبیل Gold Edition حرفی برای گفتن داشتند، اما جزئیات داخل این خودرو با دوخت طلا، راه راه های طلایی در امتداد جایگاه ها و تزئینات داشبورد فیبر کربن همچنان ادامه یافته است. هیچ تغییری از نظر مکانیکی در Puma ST Gold Edition ایجاد نشده است. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ سه سیلندر 197 اسب بخاری استفاده می نماید که نیرو را به چرخ های جلو می فرستد. این پیشرانه می تواند طی 6.7 ثانیه سرعت صفر تا 62 مایل یا 100 کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به ارمغان بیاورد و حداکثر سرعت 137 مایل در ساعت را در اختیار آن قرار دهد.

آمکو لینرتز، رئیس طراحی فورد اروپا در این خصوص گفت: برای طراحی یک خودروی واقعاً خاص برای هواداران وفادار خود، ما به یک رویکرد آینده نگرانه در ساخت Puma ST Gold Edition با آن ها رسیده ایم. تعداد آرای ارائه شده نشان می دهد که مشتریان ما چقدر مشتاق هستند تا در این فرآید ساخت مشارکت داشته باشند. همه سوالات به جزئیات این نسخه ویژه مربوط می شد و هواداران ما نیز توانستند یک محصول واقعا مطلوب را پیکربندی نمایند. البته این اولین بار نیست که فورد در طراحی ماشین های خاص خود با هواداران همکاری می نماید. کانسپت Team Fordzilla P1 این خودروساز نیز پیش از این با یاری گیمر هایی که طراحی داخلی و پیشرانه اتومبیل مسابقه ای مجازی را انجام می دهند، طراحی شده است. هنوز تعداد فراوری و قیمت Puma ST Gold Edition اعلام نشده است.

تصاویر خودروی جدید فورد Puma ST Gold Edition

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1660

به "(تصاویر) فورد جذاب Puma ST با طراحی هواداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) فورد جذاب Puma ST با طراحی هواداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید