اتلتیکو مادرید 1 - رئال مادرید 1؛ تساوی به نفع بارسا

به گزارش مجله تانی بای، خبرگزاری خبرنگاران-دربی مادرید با نتیجه تساوی به خاتمه رسید تا بارسلونا بیشترین سود را از این نتیجه ببرد.

اتلتیکو مادرید 1 - رئال مادرید 1؛ تساوی به نفع بارسا

به گزارش خبرنگاران، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در چارچوب مهم ترین بازی هفته 26 فصل 21-2020 لالیگا مقابل هم نهاده شدند که در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. در این شرایط اختلاف اتلتیکو مادرید با تیم دوم یعنی بارسلونا به سه امتیاز کاهش پیدا کرد. اتلتیکومادرید امروز در حساس ترین مسابقه هفته بیست و ششم لالیگا در استادیوم وندا متروپولیتانو میزبان تیم همشهری یعنی رئال مادرید بود که در انتها این جدال با نتیجه 1-1 انتها یافت.

اتلتیکو مادرید کار را بهتر شروع کرد و تسلط نسبی بر روی بازی داشت تا اینکه در دقیقه 15 به گل اول دست یافت. اشتباه ناچو باعث شد مارکوس یورنته در یک فضای فوق العاده قرار گیرد. هافبک اسپانیایی با یک پاس عالی لوئیس سوارز را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم فرصت طلب نیز با یک ضربه بیرون پا نتیجه را 1-0 کرد.

در دقیقه 28 کاسمیرو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه محکم این بازیکن از پشت محوطه جریمه توسط یان اوبلاک دفع شد تا تغییری در نتیجه حاصل نگردد. در دقیقه 38 اتلتیکو مادرید باز هم توسط لوئیس سوارز به یک موقعیت تقریباً خوب دست یافت اما ضربه این بازیکن توسط تیبو کورتوا مهار شد. در دقیقه 40 یک صحنه فوق العاده مشکوک درون محوطه جریمه اتلتیکومادرید رخ داد. جایی که توپ به دست مدافع این تیم یعنی فیلیپه برخورد کرد اما داور خطای پنالتی تشخیص نداد. با این حال VAR به صحنه ورود کرد اما هرناندز بعد از بازبینی صحنه خطایی تشخیص نداد تا بازی ادامه پیدا کند.

در ادامه نیمه اول نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بازی با همان تک گل لوئیس سوارز به سود اتلتیکو مادرید انتها پیدا کند. در دقیقه 53 اتلتیکو مادرید می توانست اختلاف را به دو برابر افزایش دهد. یانیک کاراسکو روی اشتباه مدافعان رئال مادرید با دروازه این تیم تک به تک شد اما ضربه او با واکنش فوق العاده تیبو کورتوا همراه شد. توپ برگشتی به مارکوس یورنته رسید و ضربه این بازیکن نیز با اختلاف کم به بیرون رفت.

در دقیقه 54 باز هم اتلتیکومادرید تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت. اینبار لوئیس سوارز بود که می توانست در دهانه دروازه گلزنی کند اما باز هم تیبو کورتوا خوش درخشید و دروازه اش را نجات داد. در دقیقه 60 آنخل کوریا در دهانه دروازه رئال مادرید به یک موقعیت فوق العاده خوب گلزنی دست یافت اما توپ روی پاهای او جفت و جور نشد تا اتلتیکو باز هم در زدن گل دوم ناکام بماند. در دقیقه 70 فدریکو والورده شوت محکمی را روانه دروازه اتلتیکو مادرید کرد که با واکنش یان اوبلاک همراه بود و سرانجامی نداشت.

کریم بنزما در دقیقه 75 در یک موقعیت خوب گلزنی نهاده شد اما ضربه محکم او با اختلافی نسبتاً زیاد از بالای دروازه اتلتیکو مادرید عبور کرد تا یک موقعیت دیگر نیز برای رئالی ها از دست رفته باشد. در دقیقه 80 حرکت فوق العاده وینیسیوس و ارسال او به دهانه دروازه کریم بنزما را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد اما این مهاجم فرانسوی در دو مرحله برابر یان اوبلاک مغلوب شد و در واقع دروازه بان اتلتیکو دو واکنش استثنایی را از خود به نمایش گذاشت تا تغییری در نتیجه حاصل نگردد. چند ثانیه بعد رئال مادرید به یک ضربه آزاد دست یافت که بازهم شوت محکم کریم بنزما توسط یان اوبلاک دفع شد. در دقیقه 89 بالاخره حملات رئال مادرید نتیجه داد و این تیم توسط کریم بنزما و روی همکاری فوق العاده با کاسمیرو دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد تا نتیجه 1-1 گردد و بازی با همین نتیجه انتها یافت.

توضیح گل ها:

اتلتیکو مادرید 1-0 رئال مادرید؛ لوییس سوارز 15`: مارکوس یورنته به خوبی ناچو را از پیش رو برداشت و سپس از فضای خالی پشت مدافع برای پیشروی استفاده کرد. یورنته با یک پاس در عمق به لوییس سوارز، این مهاجم را در پشت واران صاحب توپ کرد و در نهایت لوییس سوارز با یک ضربه دقیق و لایی، دروازه کورتوا را باز کرد.

اتلتیکو مادرید 1-1 رئال مادرید؛ کریم بنزما 88`: کریم بنزما از پشت محوطه حرکتی را شروع کرد و توپ را به کاسمیرو پاس داد. کاسمیرو در شرایطی که اوبلاک از دروازه اش خارج شده بود تا توپ او را مهار کند، با پاسی خوب توپ را به بنزما رساند و این مهاجم فرانسوی گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1475

به "اتلتیکو مادرید 1 - رئال مادرید 1؛ تساوی به نفع بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکو مادرید 1 - رئال مادرید 1؛ تساوی به نفع بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید