احداث 68.5 کیلومتر جاده روستایی در شهرستان کوهرنگ

به گزارش مجله تانی بای، رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: احداث جاده محور روستایی شهرک رهبری لبد شهرستان کوهرنگ از پیشرفت 70 درصد برخوردار شده است.

احداث 68.5 کیلومتر جاده روستایی در شهرستان کوهرنگ

رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختکمک گفت: احداث جاده محور روستایی شهرک رهبری لبد شهرستان کوهرنگ پس از سفر رئیس جمهور به این منطقه سرعت گرفت و اکنون از پیشرفت 70 درصد برخوردار شده است.

علیرضا مالکی اضافه نمود: این محور ارتباطی به طول چهار کیلومتر به صورت امانی - پیمانی در حال احداث است و زیرسازی محور به طور کامل صورت گرفته و چنانچه شرایط جوی مساعد باشد روکش آسفالت این محور نیز در سالجاری انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه از احداث 68.5 کیلومتر جاده روستایی در شهرستان کوهرنگ اطلاع داد و گفت: علاوه بر آن عملیات تکمیل ابنیه فنی 54 کیلومتر مسیر روستایی نیز در این شهرستان در حال اجراست.

رییس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختکمک توضیح داد: از مجموع راه های روستایی در حال احداث در شهرستان کوهرنگ 54 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در بخش بازفت و 10.5 کیلومتر روکش اسفالت در دهستان موگویی حد فاصل شیخ علیخان تا غار یخی در حال اجرا است.

مالکی ادامه داد: تکمیل ابنیه فنی روستا های حسین آباد، نازی، تبرک به تلخدان، دوره مولا، مازه سوخته، مازه رشته و تعدادی روستای دیگر در این منطقه انعقاد قرارداد است و بخشی از عملیات به مقدار 70 درصد اجرا شده است.

وی اظهار داشت: بهسازی روکش روستا های بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ شامل غریب آباد، بختیارآباد و بنواستکی، بهسازی و روکش آسفالت محور های آنتی بخش صمصامی به طول 7.5 کیلومتر شامل روستا های گل سرخ، تیرک احمدآباد، سیف آباد و الله کمک در حال اجرا است.

رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختکمک، تکمیل ابنیه فنی روستای دره رزگه در موگویی، تکمیل ابنیه فنی و روکش آسفالت باباحیدر به چهارموران به طول یک کیلومتر را از دیگر طرح های راهسازی روستایی در شهرستان کوهرنگ عنوان نمود و گفت: امید است طرح های راهسازی شهرستان با توجه به سخت گذر بودن و شرایط آب و هوایی هر چه سریع تر تکمیل گردد.

خبرنگاران چهارمحال و بختکمک شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2132

به "احداث 68.5 کیلومتر جاده روستایی در شهرستان کوهرنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 68.5 کیلومتر جاده روستایی در شهرستان کوهرنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید