اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه آب بابل

به گزارش مجله تانی بای، خبرگزاری خبرنگاران- مهندس نجارمعاون وزیر کشور و رئیس ستاد بحران در بازدید از تصفیه خانه آب بابل خبراز اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه آب بابل راداد.

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه آب بابل

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: مهندس نجارمعاون وزیر کشور و رئیس ستاد بحران در بازدید از تصفیه خانه آب بابل گفت برای تسریع در فرایند ساخت تصفیه خانه آب بابل یکصد میلیارد تو مان اعتبار ازسوی دولت اختصاص یافت تا فاز دوم و سوم این پروژه به زودی بهره برداری شود .

تصفیه خانه آب بابل در زمینی به مساحت حدود 10 هکتار و در ارتفاع متوسط 150 متر از سطح دریا در فاصله 19 کیلومتری از سد البرز در روستای درونکلا از توابع بخش بابلکنار است .

آب ذخیره شده در مخزن سد البرز به میزان یک هزار و 500 لیتر برثانیه در حالت حداکثر مصرف روزانه برداشت و توسط خط لوله فولادی به محل تصفیه خانه اب منتقل می شود.

آب ورودی به تصفیه خانه پس از طی مراحل تصفیه، توسط خطوط انتقال فولادی به طول حدود 55 کیلومتر به ابتدای شبکه توزیع نواحی تحت پوشش طرح منتقل می شود .

بابل درفاصله 40 کیلومتری ،امیرکلا در فاصله 46 کیلومتری و بابلسر در فاصله 50 کیلومتری غرب ساری و نیز فریدونکنار در فاصله 10 کیلومتری غرب بابلسر به عنوان موقعیت جغرافیایی شهرهای گروه الف استان مازندران محسوب می شوند

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1623

به "اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه آب بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه آب بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید