ساخت ویلای مدرن: استانداری از احیای خانه باغ قدیمی مجیدی افشار ارومیه حمایت می نماید

به گزارش مجله تانی بای، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، استانداری از احیای خانه باغ قدیمی مجیدی افشار ارومیه حمایت می نماید.

ساخت ویلای مدرن: استانداری از احیای خانه باغ قدیمی مجیدی افشار ارومیه حمایت می نماید

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از خانه باغ تاریخی مجیدی افشار ارومیه بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این بازدید اظهار کرد: خانه باغ مجیدی افشار ارومیه از جمله خانه های تاریخی این شهرستان است که برای حفظ و نگهداری آن همگان باید اهتمام جدی داشته باشند.

آیدین رحمانی اضافه نمود: استانداری آذربایجان غربی با هدف حفاظت و نگهداری از هویت تاریخی ارومیه از هر اقدامی برای حفاظت و نگهداری از این خانه باغ قدیمی حمایت می نماید.

او ادامه داد: از آنجایی که این خانه باغ در مالکیت بخش خصوصی قرار گرفته است برای معین تکلیف شرایط آنها و تعامل و هم اندیشی بیشتر احتیاج است تا جلسه ای بین مالک و کارشناسان استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار گردد.

رحمانی گفت: برای احیا و سرمایه گذاری در این بنا فراخوان داده گردد تا متقاضیان برای انجام این کار اعلام آمادگی نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی هم در این بازدید بر لزوم نقش آفرینی دستگاه های مربوطه برای حفاظت و نگهداری از خانه باغ تاریخی مجیدی افشار تاکید نمود.

جلیل جباری گفت: در ارومیه چندین خانه قدیمی با معماری منحصر بفرد وجود دارد که در اختیار بخش خصوصی بوده و با همکاری و تعامل با مالکان میتوان با احیا و تغییر کاربری آنها به توسعه و رونق گردشگری در این شهرستان یاری کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1753

به "ساخت ویلای مدرن: استانداری از احیای خانه باغ قدیمی مجیدی افشار ارومیه حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ویلای مدرن: استانداری از احیای خانه باغ قدیمی مجیدی افشار ارومیه حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید