استفاده از فیلم و تیزر تبلیغاتی، چطور به رشد برند شما را یاری می نماید؟

به گزارش مجله تانی بای، نور، دوربین، حرکت! تبلیغات ریشه در زندگی اجتماعی انسان ها دارد. در تبلیغات، فروشنده یا فراوریکننده، با انجام یک سری از کارها سعی دارد که خریدار بالقوه را از فراوری محصول موردنظر مطلع کند.

استفاده از فیلم و تیزر تبلیغاتی، چطور به رشد برند شما را یاری می نماید؟

در این عصر دیجیتالی پرشتاب که جلب توجه مخاطب سخت تر از همواره شده و به جا گذاشتن یک اثر ماندگار به مهمترین هدف بازاریابی تبدیل شده است، داستان سرایی بصری (Visual Storytelling) و ویدئوهای تبلیغاتی به عنوان ابزاری مبتکرانه، به برندها اجازه می دهد تا پیغام خود را به طور موثری منتقل نمایند.

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی و انواع ویدئو و فیلم های تبلیغاتی مهم است؟

با ظهور و توسعه شبکه های اجتماعی، یک ویدئوی خوش ساخت علاوه براینکه به مشتریان بالقوه شما اجازه می دهد تا با برند شما ارتباط برقرار نمایند، شما را از رقبا متمایز می نماید.

طبق مطالعات بسیار زیادی که در کشورهای مختلف صورت گرفته، تعیین شده که ویدئوهای تبلیغاتی در مقایسه با محتوای متنی به طور قابل توجهی در افزایش نرخ تعامل موثرتر هستند. به عبارت دیگر، در دنیای تبلیغات اگر محتوای تصویری غیر متحرک را سیاهی لشکر در نظر بگیریم، ساخت تیزر تبلیغاتی و سایر انواع ویدئوهای تبلیغاتی مانند سوپراستاری مشهور است که توجه همه را جلب می نماید.

چگونه یک محتوای بصری- ویدئویی مجذوب کننده برای مخاطبان خود ایجاد کنید؟

شاید واضح ترین مزیت یک فیلم تبلیغاتی این باشد که به یاری آن، می توانید محصولات، خدمات و یا نام برند خود را بسیار مجذوب کننده تر از وقتی از آن عکس می گیرید و یا در خصوص آن می نویسید، به دیگران ارائه کنید.

وقتی مردم تیزر تبلیغاتی شما را می بینند، می فهمند که شما به عنوان یک برند چه کسی هستید، چه شخصیتی دارید و چه ارزش هایی را ارائه می کنید. اگر مخاطب شما آنچه را که می بیند دوست داشته باشد، از مشتری بالقوه به مشتری حقیقی و وفادار تبدیل می گردد. از طرف دیگر، اگر محتوای شما غیرتاثیرگذار باشد، بیننده به سرعت علاقه خود را از دست خواهد داد.

برای موفقیت یک فیلم یا تیزر تبلیغاتی چند نکته و ترفند وجود دارد که که باید به آن ها توجه کنید:

  • اول، مهم است که پیغامی واضح و مختصر داشته باشید. و اینکه حتما باید گروه مخاطبان خود را در نظر بگیرید و بشناسید، زیرا باید مطمئن شوید که پیغام و محتوا برای آن ها مرتبط و جالب است.
  • دوم استفاده از تصاویر چشم نوازِ خوش رنگ و لعاب که به زیبایی با موسیقی زمینه همراه شده باشد بسیار مهم است، زیرا به جذب مخاطب و درگیر نگه داشتن آنها با ویدئو یاری می نماید.
  • در آخر باید مطمئن شوید که فیلم تبلیغاتی شما به خوبی فراوری و تدوین شده است، زیرا این کار باعث می گردد که یک کسب وکار حرفه ای به نظر برسید. شما نمی خواهید در نظر مخاطب خودتان یک برند درجه دو و بی کیفیت باشید که فیلم تبلیغاتیشان با موبایل و به وسیله گروهی غیر حرفه ای فراوری شده است.

بنابراین سرمایه گذاری روی ساخت یک ویدئوی تبلیغاتی که شخصیت برند شما را به تصویر می کشد، بسیار مهم است و بهتر است این کار را به یک مجموعه کاربلد بسپارید.

یک انتخاب خوب برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و فیلم های تبلیغاتی مراجعه به کانون آنی بین است.

به گفته وبسایت آنی بین انتخاب یک آژانس فراورینماینده فیلم و تیزرهای تبلیغاتی، یک مسئله بغرنج است!

کانون آنی بین یک آژانس تبلیغاتی خلاق با ذهنیت تجاری و سازمانی است که به مشتریان خود یاری می نماید تا سهم خود از بازار را افزایش دهند. مشتریان کانون آنی بین علت فزونی آن ها در بازار فراوری تیزر و ویدئوهای تبلیغاتی هستند. سازمان های دولتی، برندهای بزرگ کشور و صنایع و کارخانجات بزرگ و کوچک در طول بیش از 1 دهه از مشتریان کانون آنی بین بوده اند و با استفاده از خدمات این مجموعه به رشد برند خود یاری نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2244

به "استفاده از فیلم و تیزر تبلیغاتی، چطور به رشد برند شما را یاری می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از فیلم و تیزر تبلیغاتی، چطور به رشد برند شما را یاری می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید