اسکله های گردشگری قشم روز شنبه تعطیل است

به گزارش مجله تانی بای، ارتفاع موج در سواحل جنوبی جزیره قشم به چهار پا رسیده است و از این رو اسکله های گردشگری قشم روز شنبه به طور کامل تعطیل است.

اسکله های گردشگری قشم روز شنبه تعطیل است

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

ایرنا: رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر این اساس از فعالیت شناورهای تفریحی در اسکله های کندالو و شیب دراز برای تردد به جزیره هنگام جلوگیری به عمل آمد.

علی اشتری اضافه نمود: سرعت بادهای جنوب شرقی در جنوب و غرب جزیره قشم به 24 نات رسیده و وسعت دید بین 2 تا 6 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه تامین ایمنی در مسافرت های دریایی از جمله مهمترین اولویت های سازمان بنادر است، توضیح داد: از مسافران و گردشگران درخواست می گردد تا از تجمع در این بنادر خودداری نمایند.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم ادامه داد: هوای ابری،غبار محلی و وزش باد پدیده های قالب صبح امروز قشم هستند.

وی اضافه نمود: برای بعد از ظهر نیز افزایش ابر، رعد و برق، رگبار باران و افزایش باد لحظه ای پیش بینی می گردد.

اشتری اظهار کرد: با توجه به پایش دریا، تردد شناورهای مسافری در راستا بندر شهید ذاکری به بندرعباس و هرمز و همچنین تردد لندینگ کرافت ها در راستا بندرهای لافت-پُهل در حال اجرا است.

وی اعلام کرد: با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی و افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافری در محدوده قشم، هرمز و لارک وجود دارد.

اشتری اضافه نمود: از این رو به گردشگران و مسافران توصیه می گردد برنامه ریزی دقیقی برای سفر خود اتخاذ نمایند.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می نمایند. این شهرستان 19 اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر داز توابع هرمزگان است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آب های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 406

به "اسکله های گردشگری قشم روز شنبه تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکله های گردشگری قشم روز شنبه تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید