افزایش 30 درصدی مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مرز مهران

به گزارش مجله تانی بای، علی اصغر چاغروندی گفت: مصرف سوخت در صندلی های عرضه سوخت در جهت های منتهی به مرز مهران 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش 30 درصدی مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مرز مهران

به گزارش از ؛علی اصغر چاغروندی مدیر عامل پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام گفت: با توجه به حجم زیاد تردد خودرو های سبک و سنگین در جهت های مواصلاتی استان ایلام منتهی به مرز مهران مقدار مصرف سوخت وسایل نقلیه سال جاری بیشتر از سال گذشته بوده است.

او یادآور شد: هم اکنون هیچ گونه مسئله ای در صندلی های سوخت استان ایلام در جهت تردد زائران وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد احتیاج ماشین های سبک و سنگین از قبل اندیشیده شده است تا خودرو ها مسئله ای در زمینه سوخت نداشته باشند.

چاغروندی یادآور شد: سوخت رسانی در صندلی های سوخت به وسایل نقلیه سبک و سنگین بدون وقفه ادامه دارد و هیچ صندلی سوختی از مدار فعالیت خارج نشده و میزان ذخایر این صندلی ها به اندازه کافی تامین شده است.

اوبه آتش سوزی یک فقره دستگاه خودرو سواری در صندلی سوخت بخش صالح آباد از توابع مهران اشاره نمود و اضافه نمود: این خودرو سمند به علت نقص فنی داخلی دچار آتش سوزی شد.

چاغروندی افزود: آتش سوزی این خودرو باعث شد بعضی از سیستم های این صندلی دچار آسیب دیدگی شده و در نتیجه فرآیند خدمات رسانی عرضه سوخت در این صندلی مختل شد.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 463

به "افزایش 30 درصدی مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مرز مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 30 درصدی مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مرز مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید