اپل iOS 15 و iPadOS 15 را رسما عرضه کرد

به گزارش مجله تانی بای، اپل امروز دو سیستم عامل iOS 15 و iPadOS 15 را رسما برای گوشی ها و تبلت هایش عرضه کرد و کاربران می توانند از امروز به آن دسترسی داشته باشند.

اپل iOS 15 و iPadOS 15 را رسما عرضه کرد

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، زمان آن فرا رسیده که کاربران گوشی ها و تبلت های اپل بتوانند محصولات خود را به سیستم عامل های تازه به روزرسانی نمایند. اپل امروز iOS 15 و iPadOS 15 را رسما عرضه کرد و مطابق انتظار آن را برای دستگاه هایی با عمر حداکثر 6 سال هم در دسترس قرار داد. بدین ترتیب از آیفون 6s به بعد و بعلاوه از آیپد ایر 2 به بعد، تمامی محصولات واجد شرایط برای دریافت دو سیستم عامل تازه هستند.

شما می توانید برای دانلود این سیستم عامل ها به بخش تنظیمات مراجعه و سپس روی گزینه General ضربه بزنید. در این بخش روی Software Update ضربه بزنید و منتظر بمانید. این فرایند بسته به حجم سیستم عامل می تواند کمی طول بکشد. بعلاوه چون حجم درخواست ها و دانلودها بسیار بالاست، طبیعتا انتظار هم داشتیم که این فرایند طولانی باشد.

iOS 15 به نام سیستم عامل تازه گوشی های اپل از قابلیت های خوبی بهره می برد و در بخش هایی نظیر نوار اعلانات، فوکوس، اسپات لایت، فیس تایم، Photos، نقشه، کیف پول، سافاری، Messages، آب و هوا، Health ،Find My ،Notes، یادآور، سیری و بسیاری موارد دیگر بهبودی های خوبی داشت.

برای مثال اکنون به لطف قابلیت نوتیفیکیشن سامری، اعلانات غیر ضروری در یک دسته جمع می شوند و در زمان مناسبی برای کاربر به نمایش در می آیند؛ مثلا صبح یا عصر که حجم کار غالبا کمتر است. یا حالت فوکوس که یک سری دسته بندی های مختلف را در نظر می گیرد که شامل کار، شخصی، گیمینگ و فیتنس می شوند و فناوری یادگیری ماشین هم به کاربران یاری می نماید چه اپلیکیشن هایی باید در این دسته ها قرار بگیرند.

سیری هم به نام دستیار صوتی هوشمند اپل اکنون قادر به تشخیص بهتر فرامین صوتی و بعلاوه انجام یک سری فعالیت ها بدون احتیاج به اینترنت است تا بدین ترتیب بیش از پیش به رقیب قدرتمند خود یعنی گوگل اسیستنت نزدیک گردد. بهبودی ها یکی دوتا نیستند و قطعا بیان همه آن ها از حوصله متن خارج است. اما اگر مشتاق هستید می توانید مطلب قابلیت های تازه iOS 15؛ هر آنچه باید بدانید را بخوانید.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1764

به "اپل iOS 15 و iPadOS 15 را رسما عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل iOS 15 و iPadOS 15 را رسما عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید