بازار زیتون کیش

به گزارش مجله تانی بای، در کنار تفریحات آبی و اماکن دیدنی جزیره کیش یکی از دیگر جذابیت های سفر به این جزیره در مراکز خرید متنوع آن است, همین مورد موجب می شود تا بسیاری از گردشگران و مسافران از خرید کردن در این بازارهایی که دارای تنوع بالای اجناس با کیفیت و خوب است, نهایت لذت را ببرند. بازار زیتون کیش یکی از مراکز خرید و بازارهای بسیار زیبا و بزرگ جزیره کیش است که کلی جنس با کیفیت و بسیار مقرون به صرفه دارد. بازار زیتون کیش در محیطی به مساحت پنج هزار متر و به صورت ساختمانی دو طبقه ساخته شده است که نزدیک به چهارده سال است که در حال فعالیت می باشد.

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش دارای معماری خاصی می باشد که نمای بیرونی خاص این مرکز خرید موجب شده که تبدیل به یک نماد شهری در جزیره شود و به همین دلیل است که از دور هم به راحتی به دلیل نمای خارجی خاصی که دارد قابل تشخیص می باشد. پیشنهاد می شود خواندن این مطلب از خبرنگاران را از دست ندهید تا در تور کیش بتوانید سری به این مرکز خرید بزنید..

وجود دیواره های مورب در نمای خارجی جلوه و مجذوب نمایندهیت خیلی قشنگی به ساختمان این مرکز خرید داده است و همین موضوع موجب شده تا گردشگران به راحتی این بازار را پیدا نمایند. علاوه بر جلوه زیبایی که این مرکز خرید در نمای بیرونی خود دارد از معماری داخلی ویژه ای برای خود برخوردار است. از جمله مواردی که همواره مورد توجه مسافران و بازدید نمایندگان می شود قرار گرفتن مغازه ها در نیم طبقه های بنا و هدایت بازدید نمایندگان و خریداران به سمت قسمت های مختلف است.

از دلایل این که جزیره کیش به نام یکی از منطقه ها آزاد اقتصادی به حساب در می آید به خاطر کالاها و اجناس وارداتی از کل دنیا به این جزیره است که این کار بدون هیچ هزینه گمرکی صورت می پذیرد. همین موضوع موجب می شود که اجناس در این جزیره زیبا بسیار مقرون به صرفه تر از سایر شهرها باشد.

موقعیت مکانی و جاذبه های گردشگری اطراف

بازار زیتون کیش دارای برخی نقاط قوت و مجذوب نماینده می باشد یکی از این نقاط قوت به معماری خاصی که دارد ربط دارد. از دیگر نقاط مجذوب نماینده و قوت بازار زیتون کیش در واقع شدن آن در مرکز شهر بوده که فاصله خیلی کمی با هتل های مهم جزیره و سایر مراکز خرید می باشد. این موضوع سبب شده که این بازار دارای محبوبیت ویژه در بین گردشگران و مسافران باشد. از جمله هتل های نزدیک به این بازار به شرح زیر هستند:

  1. هتل پارسیان
  2. هتل ریان قائم
  3. هتل سورینت مریم
  4. هتل شایان
  5. هتل فلامینگو
  6. هتل پارمیدا
  7. هتل ایران
  8. هتل هلیا
  9. هتل لوتوس
  10. هتل آریان
  11. هتل آرامش

در صورتی که به هنگام سفر به جزیره کیش در یکی از این هتل ها اقامت داشتید می توانید ظرف چندین دقیقه پیاده روی برای خرید به بازار زیتون کیش مراجعه کنید. همین طور می تواند در مدت زمان 10 دقیقه به سایر مراکز تجاری مانند مرکز خرید پانیذ بروید. اسکله سرگرمیی کیش و شهربازی هایلند از جاذبه های سرگرمیی است که نزدیک به بازار زیتون کیش می باشند.

وجود این جاذبه های سرگرمیی و شهربازی هایلند این امکان را برای شما میسر می کند تا فرزندان و بچه ها خود را به مسئولین مرتبط در آن جا تحویل داده تا علاوه بر این که آن ها زیر نظر مربیان شهربازی و در مکانی ایمن و بی خطر از سرگرمی و سرگرمی نهایت لذت را می برند, شما هم با خیال راحت بتوانید خرید کنید.

به صورت کلی جهت خرید و بازدید از این بازار باید حداقل یک ساعت و یا دو ساعت زمان خود را صرف این کار نمایید.

غرفه ها و فروشگاه های بازار زیتون جزیره کیش

بازار غرفه خود به دلیل این که در فضای هفت هزار کیلومتری و در یک ساختمان پنج هزار متری واقع شده است دارای 108 غرفه می باشد. 96 تا از مغازه ها و غرفه های این بازار مربوط به بخش فروش بوده و 12 تای دیگر آن در بخش های اداری فعالیت می نمایند.

این بازار دارای تنوع محصولات بسیار بالایی می باشد به این صورت که در غرفه های بازار زیتون کیش می توانید تمامی لوازمی را که نیاز دارید اعم از پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش برای تمامی سنین و لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن و لوازم خانگی و اسباب بازی های متنوع را پیدا نموده و تهیه نمایید.

از جمله مواردی که موجب شده این بازار محبوبیت ویژه ای برای مسافران داشته باشد در قیمت های پایین و مناسب این بازار است و همین موضوع مسافران را از خریدهایی که از بازار زیتون کیش می نمایند بسیار راضی و راضی می کند. به دلیل وجود قیمت های مناسبی که در این بازار با آن روبرو می شوید امکان دست خالی بیرون آمدن شما از بازار زیتون کیش وجود ندارد.

از آن جایی که یکی از سوغاتی های پرطرفدار جزیره, شکلات های خوشمزه و لذیذ و انواع قهوه های خارجی است در بازار زیتون کیش به راحتی می توانید به دلیل وجود چندین غرفه متنوع اقدام به خرید این سوغاتی مجذوب نماینده با قیمت بسیار مقرون به صرفه نمایید.

بعد از انجام یک خرید لذت بخش می توانید جهت صرف یک میان وعده خوشمزه و نوشیدن چای و قهوه و برای استراحت و یا صرف نهار و شام از رستوران ها و کافی شاپ های موجود در این بازار استفاده نموده از تنوع منوی غذایی و کافی شاپی بازار زیتون کیش نهایت لذت را ببرید.

از دیگر سوغاتی های جزیره زیبای کیش می توان به انواع ماهی ها و میگو ها و مرکبات و خرما و فرآورده های آن و انواع ادویه و عسل های طبیعی و پوشاک و صنایع دستی که با انواع گوش ماهی ها و بقایای آبزیان در قاب های آینه و جعبه های خاصی مزین شده اند و در انواع زیورآلات و آویز ها می باشند ببینید, طراحی با حنا و حنا از دیگر سوغاتی هایی است که در این بازار هم برای مسافران و دوست داران انجام می شود.

منبع: دلتابان
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1686

به "بازار زیتون کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار زیتون کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید