بازدید معاون توسعه مدیریت از فرایند ساخت هتل دلتا در گرگان

به گزارش مجله تانی بای، معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه و سرپرست دفتر عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی با حضور در گرگان از هتل 5 ستاره دلتا این شهرستان بازدید کرد.

بازدید معاون توسعه مدیریت از فرایند ساخت هتل دلتا در گرگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، امروز پنجشنبه 14 آذرماه 98 محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی علی حاجی شیزری مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه، امیرحسن شادنوش سرپرست دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات و ابراهیم کریمی مدیرکل استان گلستان از هتل در حال ساخت دلتا گرگان بازدید کردند.

خیاطیان در این بازدید بر استفاده از محصولات داخلی در تجهیزات هتلینگ تأکید کرد و گفت: امروزه بسیاری از تجهیزات هتل ها در کشور با کیفیت بالایی تولید می شود و سرمایه گذاران باید برای حمایت از تولید ایرانی از محصولات باکیفیت ایرانی استفاده کنند.

او در خصوص ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری، در ارائه تسهیلات ایجاد هتل و تاسیسات گردشگری بزرگ هیچ گونه محدودیتی نداریم و هر استان برای جذب منابع اعلام آمادگی کنند، این تسهیلات ارائه خواهد شد.

هتل 5ستاره دلتا با حجم سرمایه گذاری هزارمیلیارد ریال و زیربنای 14هزار مترمربع در 13 طبقه در گرگان در حال ساخت است که پس از بهره برداری با ایجاد 100 شغل، 128 اتاق و 250 تخت به ظرفیت اقامتی استان می افزاید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 577

به "بازدید معاون توسعه مدیریت از فرایند ساخت هتل دلتا در گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون توسعه مدیریت از فرایند ساخت هتل دلتا در گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید