بتای رابط کاربری One UI 5.0 تیر ماه سال جاری منتشر می گردد

به گزارش مجله تانی بای، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد ماه آینده (جولای) بتای رابط کاربری One UI 5.0 را رسما برای کاربران واجد شرایط خود عرضه کند.

بتای رابط کاربری One UI 5.0 تیر ماه سال جاری منتشر می گردد

سامسونگ میخواهد همزمان با عرضه رسمی اندروید 13، رابط کاربری One UI 5.0 خود را هم برای گوشی هایش منتشر کند. این اتفاق به احتمال بسیار فراوان در ماه اکتبر رخ خواهد داد ولی چون هر سال شرکت کره ای، نسخه بتای این رابط را هم برای کاربران منتشر می نماید، این بار هم همین قصد را دارد و می خواهد ماه آینده، نسخه بتای One UI 5.0 را در دسترس قرار دهد.

نسخه بتای رابط کاربری مورد انتظار سامسونگ در اختیار تمام کاربران قرار نخواهد گرفت و فقط آن دسته افرادی که واجد شرایط هستند، می توانند آن را دریافت نمایند. کاربرانی که برای دریافت این آپدیت ثبت نام نموده اند، در هفته سوم جولای می توانند رابط مورد انتظار را در نسخه بتا دریافت نمایند.

One UI 5.0 در ابتدا برای گوشی های سری گلکسی S22 منتشر خواهد شد و شاید شرکت کره ای بعدها آن را برای محصولات دیگر هم در دسترس قرار دهد. اما به صورت رسمی، از ماه اکتبر سال جاری فرایند انتشار این آپدیت برای تمام گوشی های شرکت کره ای شروع خواهد شد.

سامسونگ اگر ماه آینده، بتای رابط کاربری خود را عرضه کند، از برنامه سال گذشته خود پیش خواهد افتاد. سال قبل اندروید 12 خیلی زود برای گوشی های سامسونگ عرضه شد و کاربران را شگفت زده کرد. حال سال جاری اگر این فرایند زودتر هم شروع گردد، سامسونگ در این زمینه رکورددار خواهد شد.

سال گذشته نسخه بتای رابط کاربری سامسونگ در ماه سپتامبر برای کاربران گوشی های سری گلکسی S21 منتشر شد و به صورت رسمی هم در ماه نوامبر در دسترس نهاده شد. حال اگر جولای به عنوان ماه عرضه نسخه بتای One UI 5.0 در نظر گرفته گردد، به احتمال زیاد در ماه اکتبر که خود گوگل احتمالا همان حوالی، نسخه رسمی اندروید 13 را منتشر می نماید، شاهد عرضه نسخه نهایی One UI 5.0 خواهیم بود.

سامسونگ همزمان با عرضه رسمی گوشی های سری گلکسی S22، خاطرنشان کرد که می خواهد به مدت چهار سال از گوشی های نو خود پشتیبانی کند. این یعنی در اکتبر پیش رو، سری گلکسی S22 نخستین آپدیت عمده خود را دریافت خواهد نمود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2063

به "بتای رابط کاربری One UI 5.0 تیر ماه سال جاری منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتای رابط کاربری One UI 5.0 تیر ماه سال جاری منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید