مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4 لو رفت

به گزارش مجله تانی بای، مجله دیجی کالا: با توجه به اینکه اخیرا به تعداد خبرهای مربوط به تبلت گلکسی تب اس 4 افزوده شده است، به نظر می رسد این گجت به زودی معرفی می گردد و احتمالا در نمایشگاه IFA 2018 در برلین می توانیم انتظار این معرفی را داشته باشیم. با توجه به سلطه اپل بر بازار تبلت ها، سامسونگ برای اینکه بتواند توجهات کاربران را جلب کند باید به وسیله این تبلت ویژگی های جذابی را به ارمغان بیاورد.

مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4 لو رفت

حالا طبق گزارشی که سایت SamMobile روز گذشته منتشر نموده، می توانیم به بیشتر مشخصات این تبلت اندرویدی اشاره کنیم. بر اساس این گزارش، این تبلت به احتمال زیاد از تراشه اسنپ دراگون 835 و 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. در جلوی این تبلت، یک صفحه نمایش 10.5 اینچی سوپر AMOLED با نسبت تصویر 16:10 و رزولوشن 2560 در 1600 تعبیه شده است.

هرچند تبلت ها معمولا از دوربین های باکیفیتی بهره نمی برند، با این حال این تبلت مجهز به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. از آنجایی که این تبلت به احتمال زیاد از حسگر اثر انگشت بهره نمی برد، می توانیم انتظار وجود اسکنر عنبیه در کنار دوربین سلفی را داشته باشیم.

احتمالا مهم ترین مشخصه این تبلت، باتری آن خواهد بود که طبق این گزارش از ظرفیت 7300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. نسل قبلی این تبلت مجهز به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بود و انرژی تبلت اس 2 هم به وسیله باتری 5870 میلی آمپر ساعتی تامین می شد. به همین خاطر سامسونگ در خصوص این تبلت یک ارتقای بسیار مهم را عملی نموده است.

از دیگر موارد می توان به پورت USB-C، بلوتوث 5.0 ، جی پی اس و وای فای 802.11 اشاره نمود. در نهایت هم باید بگوییم که این تبلت از اندروید 8.1 اوریو بهره خواهد برد. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، در نمایشگاه IFA 2018 می توانیم انتظار معرفی گلکسی تب اس 4 را داشته باشیم.

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 190

به "مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید