برزیل کشور انرژی و رنگ را کشف کنید

به گزارش مجله تانی بای، برزیل بیش از نیمی از مساحت قاره آمریکای جنوبی را به خود اختصاص داده است و از لحاظ وسعت لقب پنجمین کشور عظیم جهان را در اختیار دارد. برزیل که عظیم ترین کشور آمریکای لاتین به شمار میرود در سال 1500 تحت سیطره پرتغال عایدی و امروزه شباهت های فرهنگی و اجتماعی بسیاری بین این دو کشور وجود دارد.

برزیل کشور انرژی و رنگ را کشف کنید

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

زیبایی ها و جاذبه های برزیل به مقدار ای زیاد است که برای گفتن آن باید قلم فرسایی بسیار کرد اما ما در این مقاله به صورت موجز و مختصر شما را با آن آشنا می کنیم. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

پورتو گالینهاس

یکی از زیباترین سواحل برزیل پورتو گالینهاس نام دارد. این ساحل فوق العاده جاذبه های زیادی دارد که دل هر کسی را که عاشق تفریحات آبی و ساحلی باشد می رباید. علاوه بر تمام این ها امکانات اقامتی درجه یک در این منطقه تفریحی باعث شده تا سالیانه صدها هزار نفر به پورتوکالینهاس بیایند.

کمپ تفریحی جوردائو

این دهکده که مرتفع ترین دهکده برزیل هم شناخته می گردد در ارتفاع 1600 متری از سطح دریا قرار گرفته است. این مکان به علت ویژگی های خاصی که دارد به سوئیس برزیل مشهور شده است. این استراحتگاه زمستانی به علت شرایط آب و هوایی خود در تابستان، پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است که از هوای بسیار گرم شهرهای ساحلی فرار نموده اند. البته کمپ جوردائو به علت برگزاری فستیوال های متعدد زمستانی و تابستانی به معروفیت رسیده است.

پارک ملی لنکویس ماران هنسز

بی شک برزیل به علت سواحل زیبا و آفتاب گرم خود بیشتر در میان اهالی سفر و گردشگران شناخته می گردد. اما پارک ملی لنکویس ماران هنسز جاذبه متفاوتی را در اختیار دنیاگرد ها قرار می دهد. این پارک ملی سراسر از ریگ های روان و سفید پوشیده شده است. در فصل های بارانی تالاب های کوچک و با عمق حداکثر سه متر در آن تشکیل می گردد. وجود تالاب ها و ریگ های سفید در کنار هم مناظری جالب و تکرار نشدنی را خلق می نماید.

موزه هنرهای معاصر

بسته به نوع نگاه شما ساختمان موزه هنرهای معاصر و مدرن برزیل شبیه به چراغی غول آسا به نظر می آید که برروی زمین قرار گرفته است. این موزه در سال 1996 در شهر ریو بازگشایی شده است و از آن می توان نمایی کامل از شهر و ساحل را مشاهده کرد.

کلیسای برزیلیا

این کلیسای منحصر بفرد ساختی بسیار عجیب دارد. نمونه چنین کلیسایی را در هیچ نقطه از دنیا نمی توان پیدا کرد. این کلیسا متعلق به کاتولیک های برزیل است و معمار آن اسکار نیمِیِر می باشد.

پلورینو (سالوادور

پلورینو مرکز تاریخی شهر سالوادور اولین مرکز مستعمره برزیل است. سالوادور قدیمی ترین شهر آمریکای لاتین است و در سال 1549 بنا شده است. پلورینو مکانی برای شکنجه و تنبیه بردگان به وسیله اروپاییان مهاجر بوده است. این مکان پر از رنگ های زیبا و جاذبه های فراوان است. بعلاوه مکانی مناسب برای خرید صنایع دستی محلی به شمار میرود.

ایلها گراند (جزیره عظیم)

این جزیره زیبا که امروزه هم تا حدود زیادی دست نخورده به جای مانده است یکی از شگفت آورترین جنگل های بارانی در ساحل اقیانوس اطلس را دارد. ایلها گراند به علت توسعه نیافته بودن در گذشته به مکانی برای تبعیدی های برزیل تبدیل شده بود اما امروزه این کاربری در منطقه وجود ندارد. دنیاگرد های مشتاق طبیعت و زندگی بدوی می توانند به این نقطه از برزیل سفر نموده و از تماشا شگفتی های آن هیجان زده شوند.

در نظر داریم شما را با زیبایی ها و جاذبه های برزیل آشنا کنیم اما به علت وسعت بسیار زیاد این کشور قادر نیستیم تا به معرفی تمامی جاذبه های گردشگری در این کشور بپردازیم. در مقاله بعدی هم به معرفی بخش دیگری از جاذبه های دنیاگردی در برزیل خواهیم پرداخت.

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1713

به "برزیل کشور انرژی و رنگ را کشف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزیل کشور انرژی و رنگ را کشف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید