برنامه رقابت های تکواندو قهرمانی جهان اعلام شد

به گزارش مجله تانی بای، فدراسیون جهانی تکواندو از برگزاری رقابتهای تکواندو قهرمانی پومسه جهان به صورت آنلاین خبر داد.

برنامه رقابت های تکواندو قهرمانی جهان اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان قرار بود اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانمارک در شهر هرنینگ برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. اما فدراسیون جهانی در تلاش است این رقابت ها را به صورت آنلاین و در ماه نوامبر برگزار کند.

در نامه فدراسیون جهانی به کشور های عضو در این خصوص آمده است، قبل از هر چیز امیدواریم از ویروس کووید- 19 در امان باشید. همانطور که می دانید مسابقات جهانی تکواندو پومسه که در ابتدا قرار بود به میزبانی دانمارک برگزار شود، همانند سایر رویداد های ورزشی لغو شد و، چون معتقدیم فعالیت ورزشی باید در زندگی روزمره ضروری باشد، به همین دلیل تصمیم به برگزاری این مسابقات به صورت آنلاین گرفتیم.

بر اساس برنامه منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی، کشور ها می بایست تا 13 نوامبر (23 آبان ماه) ثبت نام خود را قطعی کنند و پس از آن برنامه دقیق مسابقات به کشور ها اعلام خواهد شد.

این رقابت ها در 6 رده سنی از 12 سال تا بالای 65 سال برگزار می شود. در بخشنامه مسابقات که شامل کلیه مراحل، شرایط فیلم های ارسالی، نحوه و نوع لباس تکواندوکار و… می باشد آمده است: در صورتی که تمام یا بخشی از بدن تکواندوکار در فیلم ارسالی قطع شده باشد، از شرکت کننده امتیاز کسر خواهد شد.

ضمن اینکه فیلم های ویرایش شده مورد قبول قرار نخواهد گرفت. فیلم های ارسالی هم باید شامل اجرای دو پومسه، هر کدام در مدت زمان 90 ثانیه با 30 ثانیه استراحت باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1186

به "برنامه رقابت های تکواندو قهرمانی جهان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه رقابت های تکواندو قهرمانی جهان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید