برترین هتل های اسپانیا

به گزارش مجله تانی بای، اسپانیا کشوری بسیار زیبا است که در آن، فرهنگ های متنوعی زیر یک پرچم گردهم آمده اند. جاذبه های زیادی در در اسپانیا وجود دارند و در کنار آن ها نیز می توان هتل های بسیار خوب و مجللی را مشاهده کرد. در این مطلب به معرفی برترین هتل های اسپانیا می پردازیم. همراه با ما باشید.

برترین هتل های اسپانیا

10. هتل پارادور هوستال د ریس کاتولیکوس

Parador Hostal Dos Reis Catolicos

هتل پاردور هوستال د ریس کاتولیکوس (Parador Hostal Dos Reis Catolicos) در یکی از قدیمی ترین ساختمان های شهر سانتیاگو د کامپوستلا قرار گرفته است. این ساختمان در سال 1499 میلادی به عنوان یک بیمارستان و اقامتگاهی موقتی برای زائران ساخته شده بود. این هتل به عنوان قدیمی ترین هتل دنیا شناخته می شود و ترکیبی از مدرنیته و سنت گرایی را می توان در آن مشاهده کرد. هتل بیش از 500 سال قدمت دارد که اقامت در آنجا را برای مهمانان مجذوب نماینده و شگفت انگیز می نماید.

9. هتل می مادرید رینا ویکتوریا

ME Madrid Reina Victoria

در سفر به شهر مادرید و میدان سانتا آنا می توان سازه ای بلند و تماشایی را مشاهده کرد که هتل می مادرید رینا ویکتوریا (ME Madrid Reina Victoria) است. در بالای سقف این هتل می توان نماهایی بسیار زیبا نسبت به دیدنی های شهر مادرید را مشاهده کرد. این هتل از امکاناتی همانند رستوران، استخر، آبگرم و سالن ورزشی برخوردار است و اتاق های آن نیز به شکل های متفاوتی طراحی شدند.

8. هتل ویورا

Hotel Viura, Villabuena De Alava

هتل ویورا (Hotel Viura) ظاهری عجیب و متفاوت دارد که در روستایی سنتی در منطقه ریوخا آلاوسا قرار گرفته است. هتل دارای 30 اتاق است که همگی نماهایی بسیار زیبا نسبت به روستا و منطقه ها اطراف آن دارند. جزییات به کار رفته در دکوراسیون اتاق ها نیز ساده و ظریف هستند. در کنار این هتل نیز کلیسایی متعلق به قرن 18 میلادی قرار گرفته است که در تضاد کامل با ظاهر مدرن و عجیب هتل است.

7. هتل هاسیندا نا جامنا

Hotel Hacienda Na Xamena, Ibiza

جزیره ایبیزا (Ibiza) به عنوان محل سرگرمی ثروتمندان شناخته می شود و جاهای دیدنی بسیار زیادی در دریای مدیترانه دارد که توجه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. بسیاری از این گردشگران نیز در هتل هاسیندا نا جامنا (Hotel Hacienda Na Xamena) در کنار ساحل اقامت می نمایند. اتاق های هتل با وسایلی ساده و ظریف تزیین شده اند و نماهایی بسیار زیبا نسبت به دریا و ساحل دارند. رستوران، کافه کنار استخر، کلاب شبانه، آبگرم و بعلاوه استخرهای صخره ای از جمله دیگر امکانات هتل به شمار می فرایند.

6. هتل دابلیو بارسلونا

W Barcelona

هتل دابیلو بارسلونا (W Barcelona) بنایی مدرن، لوکس و زیبا به شمار می رود که در سواحل شنی بارسلونا جای گرفته است. این هتل در بین محلی ها به نام هتل ولا شناخته می شود و اتاق ها و سوئیت های آن به گونه ای طراحی شدند تا بیشترین نما را نسبت به منطقه ها اطراف داشته باشند. استخر اینفینیتی، سالن ورزشی مجهز و آبگرم از دیگر امکانات هتل به شمار می فرایند و بالکن هتل در آخرین طبقه آن نیز مکان محبوبی برای رویدادهای مختلف از قبیل کنسرت است.

5. هتل بارسلو لا بوبادیلا

Barcelo La Bobadilla, Andalusia

بارسلو در بین جهت کوستا دل سول و گرانادا قرار گرفته است و مناظری بسیار تماشایی و خیره نماینده دارد. هتل بارسلو لا بوبادیلا (Barcelo La Bobadilla) به گونه ای طراحی شده تا نمایانگر یک روستای سنتی و کوچک اسپانیایی باشد و در آن، قسمت های مختلف هتل با راهروهای هزارتو، حیاط های پر از گل، دالان و … به یکدیگر مرتبط می شوند. این هتل در منطقه آندلس می تواند سفر شما به اینجا را بسیار مجذوب نماینده تر و مهیج تر کند.

4. هتل آلفونسو سیزدهم

Hotel Alfonso XIII, Seville

هتل آلفونسو سیزدهم (Hotel Alfonso XIII) اصالتا در بین سال های 1916 تا 1928 میلادی ساخته شده بود و در مرکز شهر سویل در نزدیکی محله سانتا کروز قرار گرفته است. این بنای برجسته از جمله دیدنی های شهر به شمار می رود که معماری منحصربه فردی دارد. باغی بسیار بزرگ و منطقه استخر و بعلاوه اتاق های لوکس و سوئیت های بزرگ از جمله امکانات هتل به شمار می فرایند که سفر شما را راحت تر خواهند کرد.

3. هتل پارادور کوئنکا

Parador de Cuenca

هتل پارادور کوئنکا (Parador de Cuenca) مکانی بسیار خوبی برای علاقه مندان به تاریخ به شمار می رود. خود بنای هتل گنجینه ای تاریخی به شمار می رود که با دیوارهای ماسه سنگی و سقف های سفالین خود تماشایی به نظر می رسد. اتاق های هتل نماهایی بسیار زیبا نسبت به منطقه ها اطراف دارند که حیرت نماینده هستند. کلیسای کوچک هتل نیز امروزه به کافه ای دنج تبدیل شده است. در فاصله نزدیکی از هتل نیز آثار تاریخی متعددی در کوئنکا قرار دارند که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

2. هتل آلهامبرا پالاس

Hotel Alhambra Palace

هتل آلهامبرا پالاس (Hotel Alhambra Palace) مملو از تجملات و تزییات گران بها است و حتی قدم زدن در لابی آن نیز می تواند شما را شگفت زده کند. این هتل درست در بیرون دیوارهای تاریخی آلهامبرا قرار گرفته است و ساختمان هتل مشرف به شهر گرانادا و در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از مرکز تاریخی شهر قرار گرفته است. در بالای ساختمان هتل می توان نماهایی بسیار زیبا و تماشایی از شهر را مشاهده کرد.

1. هتل پارادور د فرایندا

Parador de Ronda

هتل پارادور د فرایندا (Parador de Ronda) در ساختمانی قدیمی و بازسازی شده قرار گرفته است که قبلا تالار قدیمی شهر تاریخی فرایندا بوده است. هتل مشرف به پرتگاهی بزرگ و دره تاگوس است که می تواند برای مهمانان هتل بسیار تماشایی و خیره نماینده به نظر برسد. هتل در نقطه ای قرار گرفته که از آنجا می توان به راحتی به دیگر جاهای دیدنی و تاریخی شهر رفت که قدمت آن ها به دوران رومیان باز می شود.

منبع: فوت و فن / touropia.com
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2084

به "برترین هتل های اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید