به سوی ستارگان همچنان محبوب گیشه جهانی

به گزارش مجله تانی بای، فیلم سینمایی به سوی ستارگان با بازی برد پیت باز هم پرفروش ترین فیلم این هفته دنیا شد.

به سوی ستارگان همچنان محبوب گیشه جهانی

به گزارش خبرنگار به نقل از ورایتی، به سوی ستارگان محصول مشترک کمپانی فاکس و دیزنی گیشه دنیای را برای دومین هفته متوالی تحت سلطه خود گرفت.

فیلم درام فضانوردی با بازی برد پیت، در این هفته از 50 گیشه بین المللی (غیر از گیشه آمریکای شمالی) 18 میلیون دلار فروش داشت و به راحتی در رتبه نخست دنیا در بین فیلم های هالیوودی نهاده شد.

فیلم به سوی ستارگان بعد از دو هفته اکران در سینماها، 53 میلیون دلار در کشور های خارجی فروش داشته و به اضافه گیشه آمریکای شمالی، به فروش 89 میلیون دلار رسیده است. این فیلم در روسیه با 3 میلیون دلار و در برزیل با 900 هزار دلار کار خود را شروع نموده است.

انیمیشن فانتزی نفرت انگیز که صدرنشین گیشه هالیوود شده بود، با 29 میلیون دلار در رتبه بعدی است. این انیمیشن در 27 بازار بین الملل نمایش داشت که بیشترین فروش آن در مکزیک با 2 میلیون دلار، برزیل با 1.5 میلیون و آلمان با 700 هزار دلار رقم خورد. داستان این انیمیشن در کشور چین رقم می خورد و از سه شنبه در گیشه این کشور به نمایش گذاشته خواهد شد. نفرت انگیز داستان دختری است که با یک ماجراجویی افسانه ای روبرو می گردد و میخواهد، یک موجود عجیب و غریب که نام او را اورست گذاشته، به خانواده اش بازگرداند.

فیلم سینمایی آن هم با وجود افت 48 درصدی، 11 میلیون دلار دیگر فروش داشت. فروش بلیت این فیلم تا کنون 417 میلیون دلار اعلام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 392

به "به سوی ستارگان همچنان محبوب گیشه جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به سوی ستارگان همچنان محبوب گیشه جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید