معین مهلت 2 روزه برای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته کارشناسی برای معین شدن ممنوعیت ها و محدودیت ها در استان تشکیل می گردد، گفت: سپس این محدودیت ها و ممنوعیت ها در روز پنج شنبه هفته جاری در شورای اداری مطرح و مصوب خواهد شد.

معین مهلت 2 روزه برای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در چهارمحال و بختیاری

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

اقبال عباسی پنجم آبان ماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر موضوع بیماری کرونا اساسی ترین مسئله در کشور است، اظهار کرد: اگر این بیماری جدی گرفته نگردد، شاهد افزایش آمار مبتلایان و بالتبع آن آمار مرگ و میر در روزهای آینده هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: سهل انگاری در موضوع مدیریت بیماری کرونا تبعات فراوانی دارد، اساسی ترین وظیفه مسئولان در شرایط فعلی برنامه ریزی برای پیشگیری از ویروس کرونا است، نباید اجازه دهیم بیماری کرونا در جامعه عادی گردد و مردم نسبت به آن بی توجه شوند.

وی با تاکید بر اینکه زمان سرانجام بیماری کرونا معین نیست، اعلام کرد: مصوبات ستاد کرونا باید به فراخور شرایط تغییر کند، برای مدیریت این بیماری احتیاجمند یک عزم جهادی هستیم.

عباسی در ادامه با بیان اینکه اعضای شورای اداری چهارمحال و بختیاری باید نسبت به اجرای مصوبات ستاد کرونا حساسیت ویژه ای داشته باشند، گفت: جلسه ای برای هماهنگی بیش تر مدیران برگزار گردد، مدیران موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونا هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: قرارگاهی به منظور اجرای مصوبات ستاد کرونا در استان تشکیل گردد، همچنین فرمانداران در شهرستان ها ناظر بر اجرای مصوبات ستاد کرونا باشند، اگر احتیاج به اجرای محدودیت در ورود و خروج باشد، فرمانداران می تواند با همکاری مسئولان شهرستانی در ستاد تامین هر شهرستان برای این موضوع تصمیم و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

وی با بیان اینکه اداراتی که فضای کافی برای رعایت پروتکل ندارند و نمی توانند فضایی را اضافه نمایند باید کارمندان خود را به دورکاری بفرستند، گفت: مادران بارداری که در سه ماه آخر بارداری قرار دارند نیز از فرصت مرخصی زایمان و دورکاری استفاده نمایند.

عباسی با بیان اینکه کمیته کارشناسی برای معین شدن ممنوعیت ها و محدودیت ها در چهارمحال و بختیاری تشکیل می گردد، اعلام کرد: سپس این محدودیت ها و ممنوعیت ها در روز پنج شنبه هفته جاری در شورای اداری مطرح و مصوب می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه محدودیت ها و ممنوعیت های مصوب شده لازم الاجرا است، مطرح نمود: برای پیگیری اجرای این مصوبه مجری و ناظر در جلسه شورای اداری معین می گردد، شرایط استان از نظر شیوع کرونا مطلوب نیست و اگر این بیماری مدیریت نگردد امکان وقوع فاجعه وجود دارد.

وی تاکید نمود: برای مدیریت بیماری کرونا احتیاجمند استفاده از تمام ظرفیت ها از جمله رسانه ها، فضای مجازی، گروه های مردم نهاد و .. در بحث اطلاع رسانی و مطلع سازی مردم هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1245

به "معین مهلت 2 روزه برای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین مهلت 2 روزه برای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید