تغییرات مجذوب کننده کیا سورنتو رقیب قدرتمند سانتافه تازه، عکس

به گزارش مجله تانی بای، پس از رونمایی از نسل تازه هیوندای سانتافه که حاشیه ساز و همراه با انتقادهای مختلف بود، نوبت به معرفی رقیب مستقیم آن رسیده است. کیا رسما تصاویر فیس لیفت کیا سورنتو را منتشر نموده است.

تغییرات مجذوب کننده کیا سورنتو رقیب قدرتمند سانتافه تازه، عکس

امیرمسعود عابدین: با تماشا تغییرات فراوانی که روی نسل نو سانتافه اعمال شد، انتظار این را داشتیم که سورنتو هم شامل تغییرات زیادی گردد.اما کیا ظاهرا به یک فیس لیفت و تغییرات کوچک بسنده نموده است.بنابراین تغییرات استایل هرگز به شدت سانتافه نخواهد بود.

فیس لیفت اعمال شده، اصلاحات بصری قابل توجهی را برای خودرو به ارمغان می آورد که با توجه به اینکه مدل نسل چهارم، کمی بیش از سه سال پیش رونمایی شد، هنوز احساس تازگی داشت.

اولین تصاویر رسمی سورنتو 2024 نشان می دهد که کیا نمای جلویی را به طور کامل تغییر داده است تا چراغ های جلوی T شکل با نوار چراغ های روشنایی روز بالایی در کنار لوگوی کیا قرار بگیرد.به هر حال، لوگوی کیا دیگر روی جلوپنجره نمی نشیند؛زیرا به قسمت پایین کاپوت منتقل شده است.جلوپنجره مانند ورودی هوای پایینی ظاهر نوی دارد و همچنان میزبان چراغ های مه شکن جداگانه است.

سورنتو همچنان ظاهر قسمت جانبی را حفظ می نماید، اما با رینگ های آلیاژی که تازه طراحی شده است.در عقب، چراغ های عقب دارای گرافیک نو هستند و مانند فیس قبل از هم جدا نیستند و به هم متصل شده اند.چیزی که تعجب همه مان را برانگیخت، این است که چراغ دنده عقب در پایین ترین جای ممکن قرار گرفته که به شدت از دید پایینی برخوردار است!

  • 2000 میلیارد تومان ناقابل برای خاص ترین ماشین جهان!/ عکس

  • تصاویر فیدلیتی نو در راه ایران لو رفت!/ عکس

در حالی که فضای داخلی آشنا به نظر می رسد، اما تغییراتی در داشبورد وجود دارد.برای مثال، دریچه های تهویه هوای عمودی در مرکز از بین رفته اند و با دریچه های باریک تر افقی جایگزین شده اند تا فضایی برای صفحه نمایش لمسی بزرگ تر سیستم اطلاعات-سرگرمی باز گردد. این برند کره جنوبی بعلاوه با خلاص شدن از شر صفحه نمایش قدیمی که با دکمه های خازنی شبیه به EV6 و اسپورتیج جایگزین شده است، کنترلرهای تهویه هوا را مدرن کرد.بعلاوه یک سیستم احراز هویت اثر انگشت در این کابین حضور دارد.

از فیس لیفت سورنتو 2024 فقط اطلاعاتی درباره ظاهر و طراحی آن به دست آمده و مشخصات فنی و سایر امکانات در آینده منتشر خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2237

به "تغییرات مجذوب کننده کیا سورنتو رقیب قدرتمند سانتافه تازه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات مجذوب کننده کیا سورنتو رقیب قدرتمند سانتافه تازه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید