تورهای گردشگری هندی مشتاق فعالیت در ایران هستند

به گزارش مجله تانی بای، رضا برادران اصفهانی در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه جلساتی با تور اپراتورهای بزرگ هند برگزار و با توجه به مشترکات فرهنگی بسیاری که با این کشورها داریم در ارتباط با گام برداشتن در راستای گردشگری ارزان اقدام کردیم، تاکید نمود: این کشور از نظر مالی دارای چند طبقه بالا، متوسط و ضعیف است و سعی ما این است که در راهی قدم برداریم که با توسعه گردشگری اسلامی بتوانیم مسلمانان هند را به سمت اصفهان و ایران و شهرهای مذهبی ببریم.

تورهای گردشگری هندی مشتاق فعالیت در ایران هستند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: بر این اساس بسته های تور ارزان قیمت برای گردشگران هندی تهیه و ارائه می گردد تا این توریست ها از اصفهان برای زیارت شاهچراغ رفته و سپس به سمت شهرهای قم، نجف و کربلا حرکت نمایند.

رئیس کمیسیون حقوقی مجمع گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه توراپراتورهای هندی بسیار مشتاق سفر به ایران به دلیل ریشه های مشترکات فرهنگی هستند، تاکید نمود: یکی از توریست های هندی بیان می داشت که با توجه به اینکه بسیاری از سنگ قبرهای هندی فارسی نوشته شده است ما مشتاقیم کشور اجداد خود را که از ایران به هند سفر نموده اند به چشم ببینیم.

وی ادامه داد: مجمع گردشگری استان اصفهان در ابتدا تمایل دارد تا با جذب گردشگران کشورهای همسایه به سمت ایران طرح جذب توریست های اسلامی را اجرایی کند و پس از آن با برنامه ریزی های اجرا شده اقدام به جذب گردشگران اروپائی کنیم.

برادران گفت: از مهم ترین ضعف های گردشگری ما در حال حاضر این است که پتانسیل های گردشگری ما به جهان معرفی نشده است و مردم کشورهایی مانند هند در ارتباط با اماکن ایرانی و راحتی سفر به کشورمان اطلاعاتی ندارند.

رئیس کمیسیون حقوقی مجمع گردشگری استان اصفهان توضیح داد: همچنین تور اپراتورها و آژانس های ایران بر کشورهای دیگر متمرکز شده است و باید با برنامه ریزی های صحیح به سمت ارتباط با کشورهایی برویم که کمتر به ایران سفر داشتند؛ درست همانند گردشگران هند که استقبال بسیاری خوبی از سفر به ایران داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 656

به "تورهای گردشگری هندی مشتاق فعالیت در ایران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای گردشگری هندی مشتاق فعالیت در ایران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید