جانشین هواوی میت Xs احتمالا مشابه گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود

به گزارش مجله تانی بای، هواوی و سامسونگ در زمینه گوشی های تاشو پرچم دار رویکرد متفاوتی اتخاذ کرده اند اما بر اساس یک پتنت ثبت شده توسط هواوی، به نظر می رسد این شرکت چینی بهره گیری از رویکرد سامسونگ را در نظر گرفته است. گوشی های هواوی میت X و میت Xs از یک نمایشگر بیرونی انعطاف پذیر بهره می برند که بعد از تا شدن، این نمایشگر پنل جلویی و پشتی را تشکیل می دهد.

جانشین هواوی میت Xs احتمالا مشابه گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود

اما گلکسی فولد سامسونگ مجهز به دو نمایشگر است که یکی از آن ها از نوع انعطاف پذیر محسوب می شود و در بخش داخلی قرار گرفته است و نمایشگر ثانویه در بخش بیرونی تعبیه شده و بعد از بسته شدن گجت مورد استفاده قرار می گیرد. حالا بر اساس پتنتی که هواوی ثبت کرده، شاهد یک گوشی تاشو مبتنی بر رویکرد گلکسی فولد سامسونگ هستیم که که از دو نمایشگر بهره می برد. در ادامه می توانید تصویر مربوط به این پتنت را مشاهده کنید.

البته بین این دو طرح یک تفاوت مهم به چشم می خورد. در پتنت هواوی، دوربین های اصلی در کنار نمایشگر بیرونی قرار دارند. این یعنی در حالت بسته بودن برای ثبت عکس های سلفی می توانید از دوربین های اصلی بهره ببرید. اما از طرف دیگر، برای عکس برداری از سوژه های مختلف به ناچار باید گوشی را باز کنید. همچنین نمایشگر بیرونی در این طرح به دلیل قرارگیری در کنار دوربین های اصلی، بسیار باریک به حساب می آید.

با این وجود، ثبت پتنت لزوما به معنای ساخته شدن محصول موردنظر نیست و ثبت پتنت ها در بیشتر اوقات فقط نشان دهنده تلاش مهندسان برای ارائه طرح های مختلف است. در هر صورت باید ببینیم این شرکت چینی برای جانشین هواوی میت Xs چه رویکردی را اتخاذ می کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 928

به "جانشین هواوی میت Xs احتمالا مشابه گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین هواوی میت Xs احتمالا مشابه گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید