محصولات برنده و بازنده آنر در سال 2021

به گزارش مجله تانی بای، 2021 سال بسیار مهمی برای شرکت آنر بود. این شرکت بعد از جدایی از هواوی، بالاخره توانست از دردسر تحریم های آمریکا خلاص گردد و در نتیجه گوشی های این شرکت بار دیگر از سرویس های موبایل گوگل بهره مند شدند. در ابتدا گوشی های سری آنر 50 از راه رسیدند و پس از آن نوبت به سری گوشی های پرچم دار مجیک 3 رسید. در این میان مجیک 3 پرو پلاس مجذوب کننده ترین عضو این خانواده محسوب می گردد که متاسفانه مانند دیگر اعضای این خانواده، فقط در بازار چین عرضه شده است.

محصولات برنده و بازنده آنر در سال 2021

آنر بعلاوه به عرضه لپ تاپ ادامه داد و نوترین لپ تاپ های این شرکت با پردازنده های تازه نفس اینتل و AMD، عملکرد عالی، عمر باتری بالا و قیمت مناسب از راه رسیدند. بعلاوه نباید عرضه نوترین مدل ساعت هوشمند و هدفون بی سیم را هم از قلم بیندازیم. در ادامه به مرور محصولات آنر در سال 2021 می پردازیم.

برنده - بازگشت سرویس های موبایل گوگل به گوشی های آنر

بعد از اینکه هواوی در نوامبر 2020 آنر را به یک کنرسیسوم واگذار کرد، این شرکت از تحریم های آمریکا نجات پیدا کرد و در نتیجه بهره گیری از سرویس های موبایل گوگل امکان پذیر شد. سری آنر 50 بعد از مدت ها انتظار اولین گوشی های این شرکت بودند که با این سرویس های نرم افزاری راهی بازار شدند. جذابیت طراحی این گوشی ها به همراه امکانات سخت افزاری مناسب باعث شد که برند آنر در کشورهای مختلف بار دیگر بر سر زبان ها بیفتد. گوشی های پرچم دار سری مجیک 3 هم اگرچه از مشخصه های بسیار جذابی بهره می برند، اما متاسفانه فقط کاربران چینی می توانند این گوشی ها را بخرند.

برنده - سری آنر 50

این گوشی ها در کنار سرویس های موبایل گوگل، از مشخصات سخت افزاری قابل توجهی هم بهره می برند. از بین مهم ترین ویژگی های آنر 50 می توانیم به نمایشگر اولد باکیفیت 120 هرتز، عمر باتری بالا و دوربین قدرتمند اشاره کنیم. مدل پرو هم با نمایشگر بزرگ تر، دوربین سلفی دوگانه و شارژ سریع 100 وات عرضه شد ولی این گوشی به بازارهای خارج از چین راه نیافته است. بعلاوه این گوشی ها در بازار چین هم با استقبال گسترده روبرو شده اند و سهم بازار آنر را به طور قابل توجهی افزایش داده اند.

بازنده - آنر 60

اگرچه این گوشی فقط چند هفته قبل معرفی شده، اما روی هم رفته شباهت زیادی به نسل قبلی خود ندارد و از نظر سخت افزاری هم تفاوت چندانی میان آن ها دیده نمی گردد. اگرچه نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی اندکی بزرگ تر محسوب می گردد، اما هر دو دارای اسنپدراگون 778G هستند و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی آن هم از نظر ظرفیت تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد. شباهت های این دو گوشی آنقدر زیاد است که این سوال را ایجاد می نماید که چرا اصلا آنر چنین گوشی هوشمندی را عرضه نموده است. با توجه به اینکه به زودی آنر 50 در کشورهای مختلف با تخفیف های قابل توجهی ارائه خواهد شد، مطمئنا کمتر کاربری در پی خرید آنر 60 خواهد رفت.

بازنده - عدم عرضه سری مجیک 3 در بازارهای جهانی

گوشی های سری مجیک 3، به خصوص مجیک 3 پرو پلاس، قدرت آنر را در زمینه گوشی های هوشمند نشان می دهند. مدل پرو پلاس بدون شک یکی از برترین گوشی های اندرویدی 2021 محسوب می گردد که از ویژگی هایی مانند نمایشگر اولد خمیده، اسنپدراگون 888 پلاس و بدنه ضد آب بهره می برد. بعلاوه در پنل پشتی آن شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 64 مگاپیکسلی، تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم 3.5 برابری و سنسور سیاه وسفید 64 مگاپیکسلی هستیم. این گوشی بدون شک نسبت به بسیاری از رقبا حرف زیادی برای گفتن دارد ولی متاسفانه با توجه به محدود شدن آن به بازار چین، آن را در دسته بازنده ها قرار داده ایم.

برنده - لپ تاپ های مجیک بوک

آنر مانند هواوی در بازارهای مختلف حضور دارد و حتی بعد از جدایی از این شرکت، به ساخت این محصولات ادامه می دهد. در این میان باید به دو لپ تاپ مجیک بوک پرو و مجیک بوک 14 اشاره کنیم که هر دو تعادل خوبی را میان عملکرد، قیمت و پرتابل بودن برقرار نموده اند. در این میان، مجیک بوک پرو به لطف بهره گیری از نمایشگر باکیفیت 16.1 اینچی که کنتراست فوق العاده ای را ارائه می نماید، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به استفاده از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD اشاره کنیم و به لطف کارت گرافیک GeForce MX350، در زمینه اجرای بازی های نو با مشکل خاصی روبرو نمی گردد.

اگرچه این لپتاپ قدرت مندترین نمونه موجود در بازار محسوب نمی گردد، اما پردازنده Core i5 نسل دهم در بنچمارک های اجرا شده عملکرد قابل قبولی داشته است. از سوی دیگر مجیک بوک 14 از نسل یازدهم Core i5/i7 بهره می برد و در زمینه تنوع پورت و ظرفیت باتری هم می تواند به خوبی نیازهای کاربران را رفع کند.

محصولات برنده و بازنده سامسونگ در سال 2021

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1983

به "محصولات برنده و بازنده آنر در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات برنده و بازنده آنر در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید