جزئیات اولین به روزرسانی بزرگ Sifu معین شد؛ اضافه شدن درجه سختی

به گزارش مجله تانی بای، به تازگی جزئیات اولین به روزرسانی بزرگ بازی Sifu، اثر اکشن و تحسین شده استودیوی Sloclap، تعیین شده است.

جزئیات اولین به روزرسانی بزرگ Sifu معین شد؛ اضافه شدن درجه سختی

این به روزرسانی که در تاریخ 3 مه 2022 (13 اردیبهشت 1401) روی پلتفرم های مختلف در دسترس قرار می گیرد، پس از مدت ها انتظار درجه های مختلف سختی (ِDisciple ،Student و Master) را به بازی اضافه می نماید. بنابراین برای کسانی که بازی را بخاطر شوار بودن کنار گذاشته اند، فرصت خوبی خواهد بود که به تجربه این اثر مجذوب نماینده بپردازند.

طبق ویدیوی منتشر شده، در حالت Student در کنار سلامتی بیشتر بازیکن و پیری کندتر او، دشمنان کمتر تهاجمی هستند و از ترکیب حرکات ساده تری استفاده می نمایند. حالت Disciple تجربه استانداردی را ارائه می دهد که در آن اگر آماده نباشید، دشمنان می توانند به راحتی شما را شکست دهند. در این حالت تمامی ویژگی های حالت آسان بازی مقداری چالش برانگیزتر می شوند. در نهایت در حالت Master شما آسیب پذیرتر هستید و زودتر پیر می شوید. از طرفی دشمنان علاوه بر اجرای حرکات پیچیده، از سلامتی بیشتری برخوردار خواهند بود. جالب است بدانید که در این حالت، باس ها نیز الگوهای حمله نوی را دریافت می نمایند.

دانستن این که درجه سختی فعلی بازی جز کدام حالت قرار می گیرد نیز در نوع خود مجذوب نماینده است. از طرفی این به روزرسانی شامل بخش آموزش پیشرفته و انتخاب لباس نیز می گردد. لازم به ذکر است که دارندگان نسخه دلوکس بازی یک لباس ویژه به صورت انحصاری دریافت خواهند کرد. این اولین آپدیتی است که قرار است در امسال منتشر گردد. استودیوی سازنده تایید نموده که 4 به روزرسانی تا انتها سال در هر فصل برای بازی عرضه خواهد شد.

در فصل تابستان علاوه بر حالت امتیازدهی پیشرفته، ویژگی هایی در بخش گیم پلی در دسترس قرار می گیرد که به بازی تنوع خواهند بخشید. این ها شامل قوی تر شدن دشمنان، حذف قابلیت گارد گرفتن، باز شدن تمامی قابلیت های شخصیت، داشتن تنها یک امتیاز سلامتی و اضافه شدن ویژگی بولت تایم یا آهسته شدن زمان است که ترکیب این قابلیت با ماد نئو از ماتریکس می تواند بسیار مجذوب نماینده باشد.

در پاییز 2022، یک ویرایشگر برای ویدیوهای بازپخش بازی، همراه با ویژگی های نو گیم پلی و لباس های اضافی عرضه می گردد. در نهایت، در زمستان 2022 بازیکنان می توانند منتظر یک حالت بازی نو با نام Arenas و بعلاوه تغییرات نو گیم پلی و لباس های نو باشند. تمامی به روزرسانی های ذکر شده به جز لباس Young Man که برای دارندگان نسخه دلوکس است، برای تمامی بازیکنان رایگان قابل دریافت است.

بازی Sifu هم اکنون روی رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2040

به "جزئیات اولین به روزرسانی بزرگ Sifu معین شد؛ اضافه شدن درجه سختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اولین به روزرسانی بزرگ Sifu معین شد؛ اضافه شدن درجه سختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید