نسخه بازسازی شده Kingdoms of Amalur تابستان عرضه می گردد

به گزارش مجله تانی بای، شرکت بازی سازی THQ Nordic خبر از عرضه نسخه ای بازسازی شده از بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning داده است. این نقش آفرینی اکشن که روی کنسول های نسل قبل و کامپیوتر عرضه شده بود، با گرافیکی بالاتر بازسازی شده و از نظر فرایند هم کمی پیشرفت نموده است. نسخه بازسازی شده بازی با نام Re-Reckoning برای عرضه روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

نسخه بازسازی شده Kingdoms of Amalur تابستان عرضه می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عرضه بازی Reckoning به سال 2012 بازمی گردد. این بازی که مراحل توسعه بسیار بلند و بالایی داشت و استودیوی سازنده آن در ساخت بازی با مسائل متعددی برخورد نموده بود، بیشتر به خاطر سیستم مبارزه اکشن خود محبوب است. سیستم مبارزه Kingdom of Amalur: Reckoning کاملا بر پایه بازی های اکشن طراحی شده بود و با دیگر نقش آفرینی های اکشن دوره خود فرق می کرد.

بازی بازخورد نسبتا خوبی گرفت، ولی به هیچ خوب نفروخت و یکی دو ماه پس از عرضه Reckoning، استودیوی سازنده آن که 38 Studios نام داشت، کاملا تعطیل شد. بازی توسط الکترونیک آرتز توزیع و منتشر شد، ولی مالکیت حقوقی بازی برای الکترونیک آرتز نبود و نهایتا مثل مجموعه ای دیگر از بازی های کلاسیک و قدیمی که رها شده اند، حقوق Reckoning هم به شرکت THQ Nordic رسید.

بازسازی Kingdoms of Amalur: Reckoning توسط استودیویی به نام Kaiko Games ساخته می گردد. این استودیو پیش از این با THQ Nordic در ساخت بازسازی های دیگری مثل دار ک سایدرز 1 و 2 هم همکاری نموده است. با این که انتظار داشتیم مثل دارک سایدرز با نسخه ای روبرو شویم که فقط وضوح تصویر بالاتری دارد، ولی بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning ظاهرا قابلیت های گرافیکی نسبتا مدرنی دارد.

از جزییات پیشرفت گرافیکی بازی و این که چگونه گیم پلی آن را در این نسخه بهبود یافته، تغییر داده اند، صحبت نشده است. با این حال، احتمالا می توانیم انتظار همان Reckoning را داشته باشیم که بازی اصلی و محتوای دانلودی آن را با تعدادی پیشرفت گرافیکی در بسته ای جدید ارایه می نماید.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning با قیمت مناسب تر 40 دلار عرضه می گردد.

عرضه بازی برای روز 18 آگوست (28 مرداد) در نظر گرفته شده است. بازی روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تصاویر منتشر شده از بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 917

به "نسخه بازسازی شده Kingdoms of Amalur تابستان عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بازسازی شده Kingdoms of Amalur تابستان عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید