خبرنگاران تدریس تمامی دروس نظری دانشجویان ازطریق آموزش های الکترونیکی

به گزارش مجله تانی بای، تهران- خبرنگاران- رییس کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 100 درصد دروس نظری ترم تحصیلی جاری دانشجویان ازطریق آموزش های الکترونیکی تدریس شد.

خبرنگاران تدریس تمامی دروس نظری دانشجویان ازطریق آموزش های الکترونیکی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی اکبر صفوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش خبرنگاران گفت: گزارشی مبنی بر این که دانشگاهی هنوز نتوانسته است برای آموزش های مجازی برنامه ریزی کند، دریافت نکرده ایم و به این معنا است که دانشگاه ها با هر روشی که داشتند گلیم خود را در زمینه آموزش های مجازی بیرون کشیدند.

وی به انتها ترم تحصیلی دانشگاه ها اشاره و اعلام کرد: 100 درصد دروس نظری بر اساس گزارش های کارگروه آموزش های الکترونیکی ارایه شده است و آماری نداریم که دانشگاهی یا دانشکده ای در ارایه مجازی درسی مشکل داشته باشد.

رییس کارگروه آموزش های مجازی وزارت علوم تاکید نمود: دانشگاه ها برای استادی که امکان ادامه همکاری در آموزش های مجازی نداشته است، استاد جایگزین در نظر کرفتند.

صفوی همچنین درباره ادامه آموزش های الکترونیکی در ترم تابستان به دانشجویان گفت: سه سناریوی پیشنهادی برای ترم تابستان در نظر گرفته شده است؛ نخست طولانی شدن امتحانات انتها ترم است که بعضی دانشگاه ها در تیرماه و تعدادی دیگر تا شهریور ماه این امتحانات را برگزار نمایند.

وی اضافه کرد: سناریوی دوم جبران طول ترم و بخش سوم، برگزاری بخشی از کلاس های آزمایشگاهی است که دانشگاه از تابستان برای ارایه این دروس می توانند استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگاران، ترم تحصیلی دانشگاه ها با آموزش های مجازی به انتها رسیده است و از شنبه آینده دانشجویان با اولویت تحصیلات تکمیلی برای انجام امور واحدهای عملی و کارگاهی به دانشگاه ها مراجعه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 975

به "خبرنگاران تدریس تمامی دروس نظری دانشجویان ازطریق آموزش های الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تدریس تمامی دروس نظری دانشجویان ازطریق آموزش های الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید