خرید های استقلال با چه منطقی صورت گرفته است

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران؛ ساپینتو در ایران است و قرار است امروز تمرینات استقلال به صورت رسمی شروع گردد. در این میان خبری هم منتشر شده مبنی بر اینکه مهاجم تراکتور با استقلال به توافق رسیده است.

خرید های استقلال با چه منطقی صورت گرفته است

به گزارش خبرنگاران، خرید های استقلال در این فصل نارضایتی طرفداران این تیم را پی داشته است. نخست اینکه استقلالی ها خیلی دیر وارد بازار جابجایی شدند. درست وقتی رقیب سنتی شان در حال درو کردن بازار بود استقلالی ها در سردرگمی عجیبی به سر می بردند. بعد از معین شدن سرمربی هم معلوم نیست با چه منطقی دست به خرید بازیکن زدند.

از دست دادن امیرحسین حسین زاده و محمد دانشگر از یک سو و خداحافظی تلخ و سرد با وریا غفوری از سوی دیگر، مهم ترین عامل این نارضایتی ها بود. آن ها حتی نتوانستند سعید صادقی را پس از دو سال مذاکره به استقلال بیاورند و او را در فصل بعد با پیراهن رقیب خواهند دید.

در این میان استقلال چند بازیکن ناشناس را از لیگ برتر جذب نموده است. در همه این فرایند ها حرف مدیریت باشگاه این بود که با نظر ساپینتو در حال این تغییرات هستند. ولی معلوم نیست ساپینتو با چه منطقی توانسته بازی سعید مهری و سجاد خاقانی را تایید کند. دو بازیکنی که در مجموع به میزان دو بازی رسمی هم در استقلال بازی ننموده بودند و در روز های گذشته قرارداشان را تمدید کردند.

بعلاوه معلوم نیست با ترافیک فعلی در خط حمله استقلال چرا باید پیمان بابایی به این تیم اضافه گردد.

استقلال تیم قهرمان لیگ است و این موضوع واضح است که کمتر از تیم های دیگر به بازیکن و تغییر احتیاج دارد. اگرچه آن ها چند بازیکن مهم را از دست داده اند. ولی در مجموع رفتار آن ها در بازار جابجایی نشان می دهد که چندان با نظر ساپینتو گام برنداشتند و تنها برای انجام فعالیت حداقلی در بازار جابجایی چند بازیکن به تیم اضافه نموده اند. تدارکات این تیم تا اینجای کار برای قهرمانی نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2066

به "خرید های استقلال با چه منطقی صورت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید های استقلال با چه منطقی صورت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید