دارویی که به بهبود بیماران کرونایی یاری می نماید

به گزارش مجله تانی بای، نتایج یک تحقیق جدید که به تازگی اجرا شده حاکی از آن است، مصرف داروی آناکینرا به بهبود حال بیماران مبتلا به کرونا منجر می گردد.

دارویی که به بهبود بیماران کرونایی یاری می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، نتایج یک تحقیق جدید که به تازگی اجرا شده حاکی از آن است، مصرف داروی آناکینرا به بهبود حال بیمارن مبتلا به کرونا منجر می گردد.

آناکینرا با نام تجاری کینرت نام دارویی ضد التهابی است که در درمان روماتیسم مفصلی به کار می رود؛ در بیمارانی که با این دارو درمان می شوند، به هیچ وجه نباید واکسن های حاوی ویروس زنده تزریق گردد.

براساس این مطالعه که در 22 بیمار مبتلا به کرونا اجرا شده، بیماران تحت درمان با داروی ضد التهابی آناکینرا علاوه بر درمان استاندارد، بهبود بالینی قابل توجهی را پشت سر گذاشته اند.

طبق این پژوهش که توسط آموزشگاه ملی علوم اجرا شده، داروی آناکینرا توانسته بیماران مبتلا به کرونا که از سندرم تنفسی کروناویروس رنج می برند، درمان کند.

بیماران تحت معالجه با این دارو، با کاهش کمتر اکسیژن خون روبرو بوده اند و روزهای کمتری را وابسته به دستگاه ونتیلاتور گذرانده اند؛ ضمن اینکه تب آنها به سرعت کاهش پیدا نموده است.

این مطالعه پیشنهاد داده که درمان زود هنگام با آناکینرا می تواند در درمان نارسایی تنفسی در بیماران مبتلا به COVID-19 مؤثر باشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1091

به "دارویی که به بهبود بیماران کرونایی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارویی که به بهبود بیماران کرونایی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید