در آیفون 15 پرو با دکمه ها خداحافظی کنید!

به گزارش مجله تانی بای، دیجیاتو نوشت: مینگ-چی کو، تحلیلگر محصولات اپل ادعا نموده که این شرکت به علت مسائل فنی حل نشده در آیفون 15 پرو از دکمه های حالت جامد استفاده نمی کند.

در آیفون 15 پرو با دکمه ها خداحافظی کنید!

هرچند در گزارش های قبلی گفته شده بود که اپل در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس میخواهد از دکمه های حالت جامد استفاده کند، اکنون مینگ-چی کو، تحلیلگر محصولات این شرکت اعلام نموده که کوپرتینویی ها احتمالاً به علت مسائل فنی حل نشده از تصمیم خود صرف نظر خواهند کرد. با این وجود، مدل های برتر آیفون 15 ممکن است همچنان با دکمه های فیزیکی معمولی عرضه شوند.

در شایعات قبلی گفته شده بود که دکمه تنظیم صدا و سوئیچ سایلنت کردن دستگاه در مدل های آیفون 15 پرو مانند گذشته نخواهد بود و اپل میخواهد آن ها را تغییر دهد. در واقع این دکمه ها که قبلاً قابل کلیک بوده اند، قرار بود تا مانند دکمه Home آیفون های قدیمی، لمس خازنی باشند.

تغییر برنامه های آیفون 15 پرو به علت مسائل فنی

اما اکنون مینگ-چی کو در پست نو Medium خود گزارش داده: آخرین آنالیز های من نشان می دهد که به علت مسائل فنی حل نشده قبل از فراوری انبوه، هر دو مدل رده بالای آیفون 15 پرو (پرو و پرو مکس) طراحی دکمه حالت جامد را کنار می گذارند و از همان طراحی دکمه های فیزیکی سنتی استفاده خواهند کرد.

کو در یادداشت خود شرح می دهد که چنین تغییری به تأمین کنندگان آسیب خواهد زد. از جمله شرکت هایی که تحت تأثیر این تصمیم اپل خواهند گرفت، به Cirrus Logic اشاره شده که قرار بود ریزپردازنده های اختصاصی دکمه های نوی را فراوری کند.

با این حال، به ادعای کو آیفون 15 پرو هم اکنون در مرحله توسعه EVT خود قرار گرفته است که با این وجود زمان کافی برای اصلاح طراحی دستگاه نیز وجود دارد. علاوه بر این، حذف دکمه های حالت جامد و استفاده از دکمه های فیزیکی قدیمی فرآیند توسعه و آزمایش دستگاه را ساده تر می نماید.

هفته گذشته رندرهای باکیفیت نوی از آیفون 15 پرو منتشر شده بودند که در آن ها شاهد پورت USB-C و دکمه های غیرمتحرک این دستگاه بودیم. انتظار می رود تا اپل در شهریورماه امسال از نسل بعدی گوشی های پرچمدار خود رونمایی کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2195

به "در آیفون 15 پرو با دکمه ها خداحافظی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آیفون 15 پرو با دکمه ها خداحافظی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید