اپل بزودی سه مک بوک نو عرضه می نماید

به گزارش مجله تانی بای، به نظر می رسد اپل اولین رویداد معرفی محصولات خود در سال 2022 را در 8 مارس برگزار کند. شایعه شده است که غول کوپرتینویی نسل سوم آیفون SE، آیپد ایر نو و شاید چند مک را در این رویداد معرفی می نماید. تا بحال اطلاعات کمی در مورد مک بوک های آینده اپل منتشر شده است، اما گزارش اخیر Consomac وجود سه مک نو را تایید می نماید که یکی از آن ها ممکن است ماه آینده در رویداد 8 مارس عرضه گردد.

اپل بزودی سه مک بوک نو عرضه می نماید

به گزارش خبرنگاران، اپل سه مک بوک نو با شماره مدل A2681، A2615 و A2686 را در کمیسیون مالی اوراسیا (EEC) به ثبت رسانده است. این فهرست اطلاعات زیادی در خصوص مدل های مذکور به ما نمی دهد، به جز اینکه A2681 یک کامپیوتر قابل حمل (لپ تاپ) خواهد بود و احتمالا دو مدل دیگر نیز دسکتاپ باشند.

انتظار داریم که مدل A2681 یک مک بوک ایر 13 اینچی نو با تراشه M2 باشد. طبق شایعات منتشر شده، مک بوک ایر 13 اینچی ممکن است طراحی خود را از مک بوک پرو سال گذشته قرض گرفته باشد و بعلاوه ممکن است با صفحه نمایش 13 اینچی نو عرضه گردد. دو مدل دیگر نیز می توانند یک مک مینی و آی مک 27 اینچی بازطراحی شده باشند انتظار می رود هر دو از تراشه M1 Pro استفاده نمایند. ممکن است که اپل این مک ها را در تابستان عرضه کند، اما این احتمال نیز وجود دارد که شاهد مک مینی و آی مک 27 اینچی اپل در رویداد بهار که طبق گزارش ها در 8 مارس برگزار می گردد، باشیم.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ می گوید اپل حداقل یکی از مک های نو خود را در رویداد بهار معرفی خواهد نمود. ماه گذشته، اپل آیفون SE 5G (نسل سوم) و آی پد ایر را در EEC ثبت کرد و طبق گزارش ها قرار است در 8 مارس وارد بازار شوند. این غول کوپرتینویی قبلاً نیز مدل های آیفون و آی پد مذکور را با شماره مدل های A2595، A2783 و A2784 در هند عرضه نموده بود. معمولاً اپل چند ماه قبل از اعلام رسمی محصولات خود، آن ها را در EEC ثبت می نماید. بنابراین، این احتمال نیز وجود دارد که اپل این مک ها را در ماه های آینده معرفی کند و معرفی این محصولات در 8 مارس هنوز بصورت قطعی تعیین نیست.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1982

به "اپل بزودی سه مک بوک نو عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل بزودی سه مک بوک نو عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید