دیزنی انیمیشن بامبی را هم بازسازی می نماید

به گزارش مجله تانی بای، انیمیشن بامبی (Bambi) از مجموعه انیمیشن های قدیمی و محبوب دیزنی به جمع آثاری می پیوندد که شاهد بازسازی لایو اکشن شان هستیم.

دیزنی انیمیشن بامبی را هم بازسازی می نماید

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

بامبی سال 1942 بر اساس کتاب بامبی، یک زندگی در جنگل ساخته شد. بامبی پنجمین انیمیشن از سری آثار کلاسیک دیزنی (پس از سفید برفی و هفت کوتوله، پینوکیو، فانتازیا و دامبو) به حساب می آید.

این انیمیشن روایتگر داستان گوزنی به نام بامبی است که قرار است در آینده همچون پدرش شاهزاده بزرگ جنگل گردد و حیوانات را از شر شکارچیان نجات دهد.

لیندسی بیر (فیلم نامه نویس سیرا بورگز بازنده است) و جنوا رابرتسون-دووت (فیلم نامه نویس کاپیتان مارول) فیلم نامه این اثر لایو اکشن را خواهند نوشت. فیلم با همان تکنولوژی ساخته خواهد شد که اخیرا در آثاری چون کتاب جنگل و شیرشاه به کار گرفته شده است.

در یک دهه اخیر استراتژی دیزنی برای بازسازی انیمیشن های کلاسیکش با درآمد سرشار 8.2 میلیارد دلاری برای این شرکت همراه بوده است. به نظر می رسد دیزنی در این راستا با سرعت بیشتری در حال حرکت است و از نتایج این اقدام تا به اینجای کار کاملا راضی است.

فیلم سینمایی مولان (Mulan) که براساس انیمیشنی به همین نام ساخته سال 1998 فراوری می گردد و در سال 2020 اکران خواهد شد و کروئلا (Cruella) به عنوان پیش درآمد انیمیشن صد و یک سگ خالدار (One Hundred and One Dalmatians) که در سال 2021 اکران خواهد شد از جمله سایر آثاری است که دیزنی در حال بازسازی آن ها است.

همچنین انیمیشن های پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid)، پینوکیو (Pinocchi) و سفید برفی و هفت کوتوله (Snow White and the Seven Dwarfs) نیز تحت راهنمایی گروه های مختلف در قالب آثار سینمایی به زودی بازسازی خواهند شد.

کار بازسازی انیمیشن های دیزنی به همین جا ختم نمی گردد و فهرست پروژه هایی که به کارگردان های مختلف سپرده شده حتی از این هم بلندتر است. برای مثال پیتر و وندی (Peter and Wendy) براساس انیمیشن سال 1953 دیزنی یعنی پیتر پن فراوری خواهد شد و گوژپشت نتردام (The Hunchback of Notre Dame) سی و چهارمین انیمیشن دیزنی که سال 1996 اکران شد نیز در فهرست آثار در دست بازسازی قرار گرفته است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 598

به "دیزنی انیمیشن بامبی را هم بازسازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزنی انیمیشن بامبی را هم بازسازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید