رشفورد: احساس می کنم حالا 10 برابر بهتر هستم، برنامه ریکاوری ام را در خانه انجام می دهم

به گزارش مجله تانی بای، مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ اطلاع داد تا بازگشت به تمرینات منچستریونایتد فاصله زیادی ندارد.

رشفورد: احساس می کنم حالا 10 برابر بهتر هستم، برنامه ریکاوری ام را در خانه انجام می دهم

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، مارکوس رشفورد که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از اواسط ماه ژوئن به دور از ترکیب منچستریونایتد قرار گرفته است، اکنون پیشرفت قابل توجهی در فرایند ریکاوری اش حس می نماید و امیدوار است بتواند پس از طی شدن بحران موجود در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) به تمرینات شیاطین سرخ بازگردد.

رشفورد 22 ساله در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: حالا حس بهتری دارم. چند روز دیگر باید از کمرم اسکن گرفته گردد تا معین گردد که مصدومیتم بهتر شده است یا خیر، اما حالا نسبت به دو سه هفه پیش در شرایط خیلی بهتری هستم. احساس می کنم حالا 10 برابر بهتر هستم. حالا برایم مهم این است که خودم را برای بازگشت به تمرینات آماده کنم و سپس بتوانم برای تیم دوباره بازی کنم. اکنون در شرایط بهتری قرار دارم و نسبت به یک ماه قبل مسرور تر هستم و اوضاع مثبت به نظر می آید.

مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ همچنین با اشاره به شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا گفت: هرکسی هر طور که می تواند با شرایط موجود کنار می آید. من هم برنامه ریکاوری ام را در خانه انجام می دهم، در کنارش کتاب می خوانم، برنامه تلویزیونی می بینم و هر کاری که باعث گردد زمان بگذرد را انجام می دهم. در خانه اما واقعاً نمی گردد آن کارهایی را که ما در رختکن و در تیم انجام می دادیم، انجام دهیم، از این رو سعی نمی کنم کار خیلی سطح بالایی انجام دهم.

وی اضافه نمود: به خاطر مصدومیتی که داشتم زمان زیادی برای استراحت کردن داشتم، اما خوش شانس هستم که در خانه دوچرخه ای دارم. با این وجود این خیلی در برنامه های روزانه من تأثیر نگذاشته است و هنوز هم می توانم برنامه های روزانه ام را طبق روال گذشته انجام دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 759

به "رشفورد: احساس می کنم حالا 10 برابر بهتر هستم، برنامه ریکاوری ام را در خانه انجام می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشفورد: احساس می کنم حالا 10 برابر بهتر هستم، برنامه ریکاوری ام را در خانه انجام می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید