رندرهای رسمی گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 فاش شد

به گزارش مجله تانی بای، اگرچه سامسونگ در زمینه مخفی نگه داشتن ویژگی های گلکسی فولد عملکرد خیلی خوبی داشت، ولی در خصوص جانشین آن نتوانسته چنین موفقیتی را تکرار کند. طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی در خصوص گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 مطرح شده و شب گذشته به لطف یکی از افشاگران، نخستین رندرهای رسمی این گوشی منتشر شد.

رندرهای رسمی گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 فاش شد

با بهره گیری از این رندرها با خیال راحت می توانیم به جزییات طراحی این گوشی بپردازیم. روی هم رفته باید بگوییم که شاهد طراحی بسیار جذاب تری نسبت به نسل قبلی هستیم. همانطور که انتظار داشتیم، در پنل بیرونی نمایشگر بسیار عظیم تری تعبیه شده و به جای بریدگی نمایشگر، از نمایشگر حفره دار استفاده شده است.

حذف بریدگی نمایشگر به سامسونگ اجازه داده بدون اینکه نیازی به افزایش قابل توجه اندازه گوشی داشته باشد، از نمایشگر عظیم تر بهره ببرد. برای هواداران حسگر اثر انگشت فیزیکی هم باید بگوییم که در لبه کناری بدنه این گوشی چنین حسگری تعبیه شده است. در پنل پشتی هم ماژول مستطیل شکل دوربین توجه را جلب می نماید که درون آن سه دوربین قرار گرفته است. طراحی ماژول این دوربین یادآور ماژول دوربین گلکسی نوت 20 است.

در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد) سامسونگ در کنار گوشی های گلکسی نوت 20 و چند گجت دیگر، از گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 رونمایی خواهد نمود. گفته می گردد این گوشی مانند نسل قبلی خود با قیمت 1980 دلار روانه بازار می گردد.

  • تیزر رسمی سامسونگ برای رویداد Galaxy Unpacked منتشر شد

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1099

به "رندرهای رسمی گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید