راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ برای تمام سلیقه ها

به گزارش مجله تانی بای، ساعت هوشمند یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی این روزها است و برندهای مختلفی اقدام به فراوری ساعت نموده اند. برند سامسونگ نیز ساعت های متنوع و جذابی را روانه بازار نموده و شما می توانید برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ از تنوع محصولات این شرکت بهره ببرید. با این راهنمای خرید از خبرنگاران مگ همراه باشید تا با برترین ساعت هوشمند سامسونگ آشنا شوید.

راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ برای تمام سلیقه ها

برترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه

ابتدا به بررسی چند ساعت هوشمند از برند سامسونگ می پردازیم که قابلیت مکالمه نیز دارند، شما می توانید برای خرید ساعت هوشمند از راهنمای خرید گلکسی واچ نیز بهره ببرید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic 43mm

فهرست برترین ساعت های هوشمند سامسونگ را با ساعت Galaxy Watch 6 شروع می کنیم. سامسونگ همیشه در محصولات تازه خود، انتظارات ما را پاسخ می دهد Galaxy Watch 6 نیز یکی از همین محصولات است. این ساعت در چند مدل و میزان های مختلف روانه بازار شده و توانسته نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. یکی از مجذوب نماینده ترین نمونه های این مدل، Galaxy Watch 6 Classic با سایز 43 میلی متر است. این ساعت هوشمند از جنس بدنه استیل ضد زنگ ساخته شده که ظاهری مقاوم و زیبا به آن می بخشد. میزان 43 میلیمتری باعث شده تا این ساعت برای افراد با میزان مچ دست های مختلف مناسب باشد. ویژگی هایی نظیر ضدآب بودن با گواهی IP68، طراحی مجذوب نماینده و محافظ صفحه از جنس یاقوت کبود،این ساعت را به یکی از برترین ساعت های هوشمند مردانه تبدیل نموده است. البته این موضوع به معنای ان نیست که خانم ها نمی توانند از این محصول باکیفیت استفاده نمایند.

ویژگی های ورزشی و پایش سلامت این ساعت مشابه نسل های قبلی است، با این تفاوت که دقت و جزئیات بیشتری دارند. بعلاوه، روشنایی بیشتر صفحه نمایش امکان استفاده در نورهای شدید را ممکن می سازد. نرم افزار این ساعت نیز با ارتقا به رم دو گیگابایتی و آخرین نسخه نرم افزار گوگل، تجربه بهتری را ارائه می دهد. اما مهم ترین موضوع در خصوص این ساعت، این است که شما می توانید بدون گوشی و با استفاده از بلوتوث به سادگی با این دستگاه مکالمه کنید. این ویژگی به خصوص برای حفظ امنیت و بیرون نیاوردن گوشی از جیب یا کیف اهمیت بالایی دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

گجت های هوشمند، به ویژه ساعت های هوشمند، جزو مورد علاقه بسیاری از کاربران هستند و سامسونگ با عرضه محصولات خود در این زمینه، به عملکرد بسیار موفقی دست یافته است. Galaxy Watch5 به عنوان یکی از اعضای این خانواده، با مشخصات فنی قوی و ویژگی های مجذوب نمایندهی روانه بازار شده است. سامسونگ در طراحی این ساعت هوشمند، از زبان طراحی آشنا و کاربر پسند خود استفاده نموده است.

این ساعت در دو مدل 44 و 40 میلی متری معرفی گردیده است که اختلافاتی در مشخصات فنی دارند. مدل 44 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.4 اینچ با رزولوشن 450×450 پیکسل از نوع سوپر امولد است که توانایی نمایش 321 پیکسل در هر اینچ را دارد. این صفحه نمایش، وضوح بسیار بالایی را ارائه می دهد و حتی در شرایط نوری متفاوت نیز، همیشه روشن است.

ساعت Galaxy Watch 5 با پردازنده اگزینوس W920 سامسونگ همراه شده است که عملکرد بسیار روان و مجذوب نمایندهی را در اجرای نرم افزارهای مختلف فراهم می نماید. طراحی خمیده تر قسمت پشتی این ساعت باعث شده تا به طور بهتری روی پوست دست قرار گیرد و با وجود سنسور های در نظر گرفته شده، شمارشگر ضربان قلب و دیگر ویژگی های سلامتی را به صورت دقیق تر و با کارایی بالاتری عمل نمایند. بعلاوه، این ساعت از استاندارد IP68 بهره مند است که باعث شده تا حتی در حین شنا نیز بتوانید از ساعت خود بهره ببرید. با استفاده از این ساعت نیز می توانید به وسیله بلوتوث مکالمه کنید.

برترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

برای بسیاری از افراد سیم کار ت خور بودن ساعت هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است پس اجازه دهید در ادامه مطلب به بررسی برترین ساعت هوشمند سامسونگ که قابلیت نصب سیم کارت نیز دارد، بپردازیم.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm بند سیلیکونی

به سراغ یکی دیگر از برترین ساعت های هوشمند ساموسنگ می رویم، ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 که به صفحه نمایش 1.4 اینچی از نوع super AMOLEDمجهز شده است. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب می شوند. این ویژگی ها امکان میزان گیری فعالیت های روزانه را به راحتی فراهم می نمایند. قابلیت ضد آب بودن نیز به مجموعه ویژگی های قبل اضافه شده تا یک ساعت بیک نظیر از هر نظر فراوری گردد. اما نکته مهم تر برای کاربران قابلیت نصب سیم کارت است.این موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند بدون استفاده از گوشی و با سیم کارت موجود در ساعت اقدام به جست وجو در اینترنت و دریافت تماس و ارسال پیامک نمایند.

برترین ساعت هوشمند سامسونگ از نظر باتری

یکی از مسائل بسیاری از ساعت های هوشمند، طول عمر کم باتری آنها است. در ادامه مطلب به چند مورد از برترین ساعت های هوشمند سامسونگ می پردازیم. این ساعت ها همه از طول عمر نسبتا بالایی در مقایسه با سایر ساعت ها برخورداراند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic Astro Edition 47mm

سامسونگ Galaxy Watch6 Classic Astro Edition 47mm یک نسخه ویژه با تم ستاره شناسی و نجوم است که برای کاربرانی با سلیقه های خاص طراحی شده و تحسین بسیاری از کاربران را برانگیخته است. با چرخاندن حاشیه کنار صفحه نمایش ساعت، می توانید طرح های مختلف ستاره شناسی را مشاهده کنید که این موضوع نیز یکی دیگر از مجذوب نمایندهیت ّای بصری ساعت مذکور محسوب می گردد. ویژگی های جالبی مانند قطب نما و ردیابی حرکات ماه و خورشید نیز در این ساعت وجود دارد.

صفحه نمایش زیبا با رزولوشن بالا و حاشیه های باریک در کنار ابعاد بزرگ 47 میلی متری، تجربه کار با این ساعت را لذت بخش می نماید. اما زیبایی ظاهری تنها ویژگی این ساعت نیست؛ از نظر فنی، ویژگی های مشابه با Galaxy Watch6 Classic در آن وجود دارد. سنسورهای مختلف ورزشی، بررسی خواب، میزان گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن و دیگر ویژگی های مفید که در این ساعت قرار گرفته تا آن را تبدیل به انتخابی بی نظیر کند. اما در کنار همه این موضوعات باید به بارتی این ساعت نیز بپردازیم. باتری لیتیوم یونی این ساعت 425 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این مضووع یعنی با هر بار شارژ می توانید در حدود 40 ساعت از از این محصول بهره ببرید که در نوع خود بی نظیر است.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 Pro

ساعت های هوشمند سامسونگ همیشه با استفاده از مشخصات فنی مناسب، عملکرد بسیار خوبی را ارائه نموده اند. Galaxy Watch5 Pro نیز به عنوان یکی از اعضای این خانواده، با مشخصات قوی تر و طراحی مجذوب نماینده تر نسبت به مدل استاندارد، به بازار عرضه شده است. طراحی و رنگ بندی منحصر به فرد این ساعت هوشمند، باعث شده تا در کنار حالت اسپرت، حس و حال یک ساعت رسمی و متمایز را به شما بخشیده و مجذوب نمایندهیت آن را افزایش دهد. Galaxy Watch5 Pro با بهره مندی از متریال باکیفیت، قابلیت ضدآب تا عمق 50 متر را دارد. این ویژگی باعث می گردد تا بتوانید از این ساعت هوشمند در هر شرایط جوی و حتی در ورزش های آبی مثل شنا بهره ببرید و هیچ نگرانی از بابت آسیب رساندن به آن نداشته باشید.

صفحه نمایش 1.4 اینچی با رزولوشن 450×450 پیکسل از نوع Super AMOLED، تصویری بسیار واضح را به کاربران ارائه می دهد، بعلاوه در شرایط نوری مختلف، وضوح تصویر به خوبی حفظ می گردد. پردازنده اختصاصی اگزینوس W920 سامسونگ باعث اجرای روان و سریع برنامه های کاربردی و محبوب می گردد. بعلاوه، حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 1.5 گیگابایت، فضای کافی برای ذخیره اطلاعات و اجرای برنامه ها فراهم می نمایند. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به قابلیت سنجش دمای بدن اشاره نمود. در بخش باتری، Galaxy Watch5 Pro با باتری قدرتمند تر 590 میلی آمپر ساعت، زمان استفاده طولانی تری را ارائه می دهد و به وسیله شارژ سریع، زمان شارژ مجدد را به حداقل می رساند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 44mm

ساعت هوشمند Galaxy Watch6 44mm از سامسونگ، آخرین نسل از سری Galaxy Watch است که علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری، پیشرفت های قابل توجهی در ویژگی ها و نرم افزار داشته و همین موضوع باعث شده تا این ساعت در فهرست برترین ساعت های سامسونگ قرار گیرد. این ساعت، با بدنه ای آلومینیومی، مقاومت بالایی در مقابل خط و خش و ضربه از خود نشان می دهد. صفحه Super AMOLED در کنار گواهی IP68 که به ضد آب بودن این محصول اشاره می نماید، ان را تبدیل به ساعتی زیبا و مجذوب نماینده نموده است. این ساعت را می توان برترین ساعت هوشمند زنانه سامسونگ نیز دانست.

تراشه نرم افزاری این ساعت با ارتقا به اگزینوس W930 و دو گیگابایت رم، کارایی بیشتری را به همراه دارد و باعث صرفه جویی در مصرف باتری می گردد. با هر بار شارژ این ساعت می توانید تا دو روز از آن بهره ببرید. در نهایت سنسورهای ورزشی و سلامتی این ساعت، با دقت بالا و جزئیات دقیق تر، تجربه استفاده را بهبود می بخشند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 40mm بند سیلیکونی

نسخه تازه ساعت Galaxy Watch 4 از سامسونگ دارای یک صفحه نمایش به میزان 1.2 اینچ است و از فناوری Super AMOLED برای ساخت آن استفاده شده است. علاوه بر صفحه نمایش 396 × 396 پیکسلی، ویژگی هایی نظیر شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب و بعلاوه قابلیت ضدآبن نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده تا ان را تبدیل به ساعتی بی نظیر کند. حاشیه این محصول تازه سامسونگ حساس به لمس است و صفحه آن رابط کاربری بسیار آسانی دارد. با یک ضربه ساده روی صفحه، می توانید به اپلیکیشن های مختلف دسترسی پیدا کنید.

برترین ساعت هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون

قیمت برترین ساعت هوشمتد سامسونگ از نظر شما چه میزان است؟ در ادامه مطلب شما را با چند ساعت هوشمند سامسونگ آشنا می کنیم که حداکثر 5 میلیون تومان قیمت دارند. به این ترتیب شما می توانید با هر بودجه اقدام به خرید ساعت کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 41mm بند سیلیکونی

بیایید به سراغ گزینه های مالی تر از برترین ساعت های هوشمند سامسونگ برویم، ساعت Galaxy Watch3 که به صفحه نمایش 1.2 اینچی با فناوری super AMOLED مجهز شده شده است. رزولوشن این صفحه نمایش 360 × 360 پیکسل است که تصویری واضح و شفاف را به نمایش می گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که امکان میزان گیری فعالیت های روزانه شما را به راحتی فراهم می نماید، از جمله بعضی از این حسگرها می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب اشاره نمود. بعلاوه، این ساعت دارای قابلیت ضدآب است که امکان استفاده از آن حتی در حین شنا را نیز را فراهم می نماید. حاشیه این محصول نیز حساس به لمس است و می توان از ان استفاده کرد. این ساعت نیز در دسته محصولات مالی قرار گرفته است و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد ارزش خرید بالایی دارد.

برترین ساعت هوشمند سامسونگ تا 2 میلیون

اگر بودجه شما تا حدود 2 میلیون تومان است، برای شما یک گزینه مناسب داریم.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 2 Aluminum 44MM LTE بند سیلیکونی

به سراغ آخرین مورد از فهرست برترین ساعت هوسمند سامسونگ می رویم. در سال 2019، مدل Galaxy Watch Active 2 به وسیله شرکت سامسونگ معرفی گردید. این مدل، فقط 6 ماه پس از عرضه Galaxy Watch Active به بازار عرضه شد. این ساعت هوشمند، مناسب برای استفاده روزمره و ورزشی است و امکان استفاده در تمامی زمان های روز را فراهم می نماید. با طراحی اسپورتی، این ساعت مناسب برای خانم ها و آقایان است. صفحه نمایش آن با ابعاد 44 میلی متر و میزان 1.4 اینچ از فناوری super AMOLED بهره می برد. رزولوشن صفحه نمایش 360 × 360 پیکسل است که تصویر واضح و شفافی را ارائه می دهد.

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 دارای ویژگی هایی مانند طراحی حاشیه چرخان و رابط کاربری مجذوب نماینده است. صفحه ساعت با رابط کاربری بسیار آسانی طراحی شده است و کاربر می تواند با یک ضربه ساده روی صفحه به اپلیکیشن های مختلف دسترسی پیدا کند. بعلاوه، طراحی موسوم به Aclipse در صفحه ساعت به شکلی است که رنگ آن با زمان مختلف روز تغییر می نماید.

سخن پایانی

در این راهنمای خرید به معرفی چند ساعت از برترین ساعت های هوشمند سامسونگ پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خواهشمندیم نظرات خود را به وسیله کامنت با ما و سایر کاربران خبرنگاران مگ به اشتراک بگذارید.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1403 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2271

به "راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ برای تمام سلیقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ برای تمام سلیقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید