ساخت نسخه نینتندو سوییچ گنشین ایمپکت لغو نشده است

به گزارش مجله تانی بای، بازی گنشین ایمپکت (Genshin Impact) از زمان عرضه موفقیت بسیار زیادی کسب کرد. این بازی روی کنسول ها و کامپیوتر به همراه موبایل در دسترس است. در زمان عرضه اعلام شد که گنشین ایمپکت قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) نیز عرضه گردد. با اینحال با گذشت 2 سال ما هنوز شاهد این عنوان روی کنسول دستی نینتندو نیستیم.

ساخت نسخه نینتندو سوییچ گنشین ایمپکت لغو نشده است

شرکت سازنده بازی گنشین ایمپکت به نام میهویو (miHoYo) مدت زیادی است که یک به روزرسانی از شرایط کلی این بازی اعلام ننموده است. با اینحال هواداران این بازی از خود میهویو در این باره سؤال کردند و جواب خاصی دریافت نکردند! به علت اینکه این شرکت تنها اظهار داشت که نسخه نینتندو سوییچ این بازی در حال ساخت است.

طبق چیزی که مسئولان این شرکت اظهار داشتند، این نسخه در حال ساخت است و هر وقت آماده گردد، میهویو اعلام خواهد نمود. نکته جالب اینجاست که به جز این حرف، میهویو هیچ چیز دیگری اعلام ننموده است! به این حالت که ما نمی دانیم نسخه نینتندو سوییچ در چه مرحله ای قرار گرفته است. با اینحال همین که این شرکت همچنان در حال ساخت نسخه سوییچ است قابل تقدیر است.

بازی گنشین ایمپکت در سبک نقش آفرینی ژاپنی بوده و در سال 2022 به صورت رایگان عرضه شد. این عنوان از همان ابتدا توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و هواداران بسیاری پیدا کند. نکته اینجاست که گنشین ایمپکت اصلاً یک بازی سنگین از نظر فنی نیست. به همین علت سوییچ به راحتی می تواند از پس اجرای آن بربیاید. همینطور اینکه این بازی به علت سبک نقش آفرینی ژاپنی هواداران بسیار خاص و متعهدی دارد.

یکی از عوامل موفقیت گنشین ایمپکت هم همین سبک خاص و رایگان بودن بود. در اصل عناوین بسیاری در دوران پاندمی رایگان شدند ولی هیچ کدام در سبک نقش آفرینی ژاپنی نبودند. به همین علت این بازی با عرضه رایگان خود سر و صدای زیادی به پا نموده و توانست موفقیت خوبی هم کسب کند. میهویو نیز از پشتیبانی آن دست نکشیده و گنشین ایمپکت از زمان عرضه تغییرات بسیاری نموده است. همینطور اینکه محتوای زیادی به آن اضافه شده و توانسته در طول این مدت هواداران بسیاری را بدست بیاورد.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2046

به "ساخت نسخه نینتندو سوییچ گنشین ایمپکت لغو نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نسخه نینتندو سوییچ گنشین ایمپکت لغو نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید