ستاره برزیلی با لباس خاص در دبی منتظر نوتیف پرسپولیس

به گزارش مجله تانی بای، مهاجم برزیلی پرسپولیس که در روزهای گذشته با یک پاسخ جنجالی در اینستاگرام، توجهات و البته نقدها طرفداران سرخ را به خود جلب نموده بود، حالا تصویری از خود در اینستاگرام منتشر نموده که نشان می دهد در امارات متحده عربی حضور دارد.

ستاره برزیلی با لباس خاص در دبی منتظر نوتیف پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، این مهاجم برزیلی که بعد از مصدومیت، راهی دبی شد و حتی در جشن قهرمانی سرخپوشان نیز حضور نداشت، همچنان تحت قرارداد پرسپولیس است اما تعیین نیست که یحیی گل محمدی تمایلی به حفظ این بازیکن داشته باشد یا خیر.

پریرا تنها یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و در مجموع عملکرد چندان خوبی نداشت اما قرارداد 720 هزار دلار با باشگاه برای فصل آینده باعث شده تا فسخ قرارداد این بازیکن فرآیند چندان ساده ای برای پرسپولیس نباشد.

نکته جالب در خصوص این بازیکن، شباهت سرنوشت او با ماریو بودیمیر است که در فصل آخر برانکو به جمع سرخپوشان ملحق شد و در حالی که قرارداد یک و نیم ساله داشت، بعد از یک نیم فصل از پرسپولیس رفت و با حکم 475 هزار یورویی، قرمزها را گرفتار کرد.

نکته مهم اینکه باتوجه به اینکه یک سهمیه بزرگسالان کسر شده، ممکن است پرسپولیس به صورت جدی احتیاج داشته باشد تا برای فصل آینده بازیکنی نظیر پریرا را از فهرست خود خارج کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2224

به "ستاره برزیلی با لباس خاص در دبی منتظر نوتیف پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره برزیلی با لباس خاص در دبی منتظر نوتیف پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید