تور استرالیا: اطلاعات پروازی کامل سفر به شهرهای استرالیا

به گزارش مجله تانی بای، با اطلاعات پرواز برای سفر به شهرهای استرالیا آشنا شوید

برای سفر به استرالیا آماده اید؟ این کشور زیبا هم مقصدی بسیارمناسب برای گردشگری است و هم مقصدی مجذوب کننده و ایده آل برای ادامه تحصیل و کار است. در این فکر هستید که به استرالیا بروید؟ از اطلاعات پروازهای این کشور چقدر می دانید؟ می دانید پرواز شما در چه شهرهایی از استرالیا به زمین می نشیند؟ در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر اطلاعات پروازی سفر به استرالیا را مرور کنیم .

تور استرالیا: اطلاعات پروازی کامل سفر به شهرهای استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

اطلاعات پرواز تهران به شهرهای استرالیا

برای سفر به استرالیا شما می توانید با 3 شرکت هواپیمایی قطر، امارات و ایر آسیا سفر کنید. مقصد این پروازها سه شهر پرت، سیدنی و ملبورن است. پروازهای دو شرکت هواپیمایی قطر ایر ویز و امارات در دو شهر دوحه و دبی توقف دارند و سپس به سمت مقصد پرواز می نمایند و پروازهای شرکت ایر آسیا در شهر کوالالامپور توقف و یا به اصطلاح هاب دارد و سپس به سمت مقصد خود از بین 3 شهری که گفتیم، پرواز می نماید. پروازهای شرکت های هواپیمایی امارات و قطر روزانه است و شرکت ایر اشیا در روزهای خاصی پرواز به پرت و سیدنی را انجام می دهد. فرودگاه بین المللی ملبورن در شهر ملبورن، فرودگاه بین المللی کینگزفورد در سیدنی و فرودگاه بین المللی پرت در شهر پرت پذیرای این پروازها هستند.

سفر به شهرهای استرالیا

برای سفر به شهرهای استرالیا می توانید به صورت انفرادی و با خرید بلیط و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور استرالیا برای سفر به شهرهای مختلف این کشور زیبا وتماشای اقدام کنید. در سفر با تور استرالیا می توانید از تمام منطقه ها قدیمی شهرهای استرالیا در یک روز تماشا کنید. به برترین وجذاب ترین منطقه ها استرالیا و شهرهای آن بروید و به برترین رستوران های شهرهای این کشور سر بزنید. در برترین هتل های سیدنی، پرت، ملبورن،… اقامت کنید و برترین اوقات سفر را داشته باشید.

پیشنهادمی کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفر به استرالیا راهنمای سفر به شهرهای این کشور را در سایت خبرنگاران مطالعه نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1931

به "تور استرالیا: اطلاعات پروازی کامل سفر به شهرهای استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: اطلاعات پروازی کامل سفر به شهرهای استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید