سرگردانی مسافران بغداد ، تهران در فرودگاه به علت نقص فنی هواپیمای ایران ایر

به گزارش مجله تانی بای، پرواز ساعت 18:10 ایران ایر در راستا بغداد - تهران به علت بروز نقص فنی هواپیما، هنوز انجام نشده است و مسافران در فرودگاه سرگردان هستند.

سرگردانی مسافران بغداد ، تهران در فرودگاه به علت نقص فنی هواپیمای ایران ایر

یکی از مسافران پرواز ایران ایر در جهت بغداد - تهران گفت که برای انجام پرواز امروز بغداد - تهران حدود ساعت 15 وارد فرودگاه بغداد شدیم تا در ساعت 18:10 دقیقه پرواز ایران ایر ما را از بغداد به تهران منتقل کند.

وی اضافه نمود که متأسفانه از آن ساعت تا به امروز پرواز انجام نشده است و هیچ یک از نمایندگان ایران ایر بابت ارائه شرحات سراغ ما نیامده اند و کماکان در فرودگاه بغداد سرگردانیم.

این مسافر بیان نمود این درحالی است که مسافران این پرواز همه 300 نفر زائران در قالب 6 کاروان هستند که تعداد زیادی از آنها را سالخوردگان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه در فرودگاه بغداد هیچ گونه خدماتی به آنها ارائه نشده است، گفت:

فعلاً هیچ مقام فرودگاهی و ایران ایر بابت شرح دلیل بروز این تأخیر سراغ ما نیامده اند اما جسته و گریخته شنیده ایم که قرار است یک فروند هواپیما از تهران حرکت کند تا به بغداد بیاید و این مسافران را به تهران برگرداند.

این مسافر اضافه نمود که فعلاً همه در فرودگاه منتظر هواپیمای نو هستیم ضمن آنکه هیچ پذیرایی ای از سوی ایران ایر از مسافران انجام نشده است.

منبع: کجارو / farsnews.com
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1991

به "سرگردانی مسافران بغداد ، تهران در فرودگاه به علت نقص فنی هواپیمای ایران ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگردانی مسافران بغداد ، تهران در فرودگاه به علت نقص فنی هواپیمای ایران ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید