سری گلکسی S23 احتمالاً طراحی یکنواختی خواهد داشت

به گزارش مجله تانی بای، سامسونگ سری پرچم دار گلکسی S22 خود را در ماه فوریه به کاربران معرفی کرد و این یعنی حداقل سه ماه تا زمان رونمایی از سری تازه پرچم داران سال 2023 سامسونگ یعنی گلکسی S23 فاصله داریم؛ با این حال اما هر هفته شاهد انتشار خبرها و اطلاعات تازهی از گوشی های هوشمند این سری هستیم. به همین دلیل، یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Ice Universe تصویری از کیس های محافظ طراحی شده برای این مدل ها را منتشر نموده که اطلاعات خوبی در خصوص طراحی این سری پرچم دار ارائه می دهد.

سری گلکسی S23 احتمالاً طراحی یکنواختی خواهد داشت

بعضی اطلاعات این گوشی ها مانند ابعاد و مقدار قبل از عرضه رسمی، در اختیار سازندگان لوازم جانبی قرار داده می گردد تا آن ها بتوانند لوازم جانبی این گوشی ها را به موقع برای عرضه آماده نمایند. این تصویر فاش شده نشان می دهد که گلکسی S23 اولترا اساساً از طراحی مشابه مدل قبلی خود بهره می برد، در حالی که گلکسی S23 و S23 پلاس بدون برآمدگی های دوربین مدل 2021 خود روانه بازار گوشی های هوشمند پرچم دار خواهند شد.

تصویر قاب های محافظ به اشتراک گذاشته شده به وسیله Ice Universe گواه دیگری بر این است که هر سه مدل موجود در این سری پرچم دار طراحی پشتی یکسانی دارند، اما البته این به این معنی نیست که آن ها مشخصات دوربین یکسانی نیز خواهند داشت. گلکسی S23 اولترا قرار است به اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی تبدیل گردد که به نوعی جایگاه خود را در فهرست برترین دوربین گوشی های هوشمند پرچم دار در سال 2023 تضمین می نماید.

از آن جا که تا به امروز دو سنسور 200 مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند فراوری شده، بیشتر تحلیلگران معتقدند این گوشی هوشمند قدرتمند از سنسورهای ISOCELL HP1 یا ISOCELL HP3 موجود استفاده نمی نماید، بلکه با سنسور دوربین نوی را که سامسونگ هنوز معرفی ننموده، به کاربران عرضه می گردد. سنسورهای ISOCELL HP1 و HP3 به ترتیب دارای پیکسل های 0.64 و 0.56 میکرومتری هستند و افشاگران پیش بینی می نمایند که سنسور ISOCELL HP2 می تواند به عنوان دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا با پیکسل های 0.60 میکرومتری به انجام وظیفه بپردازد.

بعلاوه گفته می گردد که این دوربین 200 مگاپیکسلی دارای مقدار 1/1.33 اینچ و گگرددگی دیافراگم F/1.8 خواهد بود که تا حدودی از سنسور بکار رفته در دوربین 108 مگاپیکسلی S22 اولترا بزرگ تر است. طبق شایعات، دو مدل دیگر این سری می توانند دوربین سلفی بهتری داشته باشند. آنالیز رندر منتشر شده از Ice Universe نشان می دهد که همه مدل ها لبه های گرد خواهند داشت، اما در واقعیت اینطور نخواهد بود.

گلکسی S23 اولترا احتمالاً همان ظاهر جعبه ای شکل 22 اولترا خود را حفظ خواهد نمود، اما ممکن است کمی بلندتر و پهن تر از نسل قبلی خود باشد. پیش تر نیز این افشاگر در گزارشی اشاره نمود که غول کره ای دنیای فناوری هر چهار لبه گلکسی S23 را حدود 0.15 میلی متر پهن تر خواهد نمود. این اقدام سامسونگ تفاوت زیادی ایجاد نمی نماید، اما می تواند از لحاظ ظاهری گوشی هوشمند نو این شرکت را در مقایسه با نسل قبلی خود حجیم تر نشان دهد. بعلاوه این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند پرچم دار با حاشیه های بسیار نازک تری نسبت به نسل قبلی روانه بازار گردد.

در خصوص دیگر گوشی های حاضر در این سری یعنی گلکسی S23 و S23 پلاس باید اشاره کنیم که ممکن است لبه های گردتری نسبت به مدل های قبلی داشته باشند و احتمالاً کمی پهن تر و بلندتر از مدل های 2022 خواهند بود. بعلاوه احتمال می رود که این گوشی ها حاشیه های تا حدودی گسترده تری داشته باشند. اگرچه این تصویر نشان می دهد که مدل پلاس با نام احتمالی پرو عرضه خواهد شد، اما Ice Universe تصریح نموده که این گوشی با همان نام گلکسی S23 پلاس معرفی می گردد.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی S23 و S23 پلاس نسبت به نسل قبلی خود از باتری های با ظرفیت بیشتری بهره خواهند برد که بر این اساس، گلکسی S23 سامسونگ مجهز به یک باتری با ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که حدود 200 میلی آمپر ساعت از گلکسی S22 بیشتر است. بعلاوه گلکسی S23 پلاس نیز با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی وارد بازار می گردد. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی ها در 4 رنگ و قبل از فوریه 2023 به کاربران معرفی خواهند شد.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2118

به "سری گلکسی S23 احتمالاً طراحی یکنواختی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S23 احتمالاً طراحی یکنواختی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید