سمن های منطقه 10 به زودی صاحب خانه می شوند

به گزارش مجله تانی بای، برای حمایت از فعالیت های سازمان های مردم نهاد و جلب مشارکت های مردمی، با راه اندازی مرکز سمن سرا در خیابان امام خمینی(ره)، سمن های پازل دهم صاحب خانه می شوند.

سمن های منطقه 10 به زودی صاحب خانه می شوند

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

خبرنگاران - بهاره خسروی :شهردار منطقه 10 با اعلام این خبر، فعالیت سمن ها را برای افزایش میزان مشارکت های مردمی و اجتماعی موثر دانست و از راه اندازی سمن سرا برای فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان اطلاع داد و اضافه نمود: تفاهم نامه ای مشترک میان شهرداری منطقه 10 و ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران برای راه اندازی سمن سرا منعقد شد تا ساختمانی برای فعالیت سمن ها و اقدامات داوطلبانه در اختیار فعالان سازمان های مردم نهاد قرار گیرد.

به گفته حسین بحیرایی، ساختمانی در خیابان امام خمینی (ره) برای فعالیت سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده است که درحال تجهیز است و به زودی برای بهره برداری آماده می گردد.

شهردار منطقه 10 بر اهمیت ارتباط دوسویه مدیریت شهری با شهروندان برای ایجاد انگیزه جلب مشارکت های مردمی تاکید نمود و در سرانجام ادامه داد: فعالیت سمن سراها علاوه بر ایجاد فضایی مشترک برای انجام ماموریت و اهداف آن ها می تواند مدیریت شهری را در برقراری ارتباط موثر با شهروندان و جلب مشارکت های اجتماعی کمک کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 724

به "سمن های منطقه 10 به زودی صاحب خانه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمن های منطقه 10 به زودی صاحب خانه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید