سیزدهمین پویش قدم به قدم در محله های مرکزی تهران

به گزارش مجله تانی بای، برای گفتگو و ارائه پیشنهادات اثرگذار در حوزه مدیریت شهری با حضور شهردار منطقه 13 در پازل یازدهم شهر تهران، سیزدهمین پویش قدم به قدم در محله های مرکزی تهران اجرا شد.

سیزدهمین پویش قدم به قدم در محله های مرکزی تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، در این پویش شهرداران منطقه 11 سیدمحمد موسوی و شهردار منطقه13 محمدهادی علی احمدی به عنوان مهمان از محله های هلال احمر و حر بازدید کردند.

شهردار منطقه 11 گفت : امکان سنجی تبدیل فضاهای بی دفاع شهری و فضاهایی که نخاله ها در آن ها جمع شده اند به فضاهای قابل استفاده و با کارکرد، در اولویت دستور العمل های منطقه قرار گرفته است.

در ادامه سیدمحمد موسوی پس از بازدید از فضاهای رها شده خیابان مرادی اضافه کرد: این فضاها که باعث نارضایتی شهروندان شده باید پاک سازی و تبدیل به فضاهای با کارکردی مثل پارکینگ شوند و این موضوع در حال پی گیری است.

موسوی در بازدید از طرح های در دست اجرای محله حر و خیابان جنگ به پیاده راه سازی در این محدوده اشاره نمود: طرح های پیاده راه سازی این دو محله در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات عمرانی و اجرای موضوعات فضای سبز در این محله به خاتمه می رسد.

شهردار منطقه 11 دربخش دیگر صحبت هایش از پیاده روسازی روبروی املاک در حال ساخت یاد کرد و ادامه داد : موضوع دیگر نیز تاکید بر پیاده روسازی املاکی است که عملیات ساخت وسازشان به خاتمه رسیده است. این پیاده روسازی برای سهولت در رفت وآمد عابرین و خودروهای عبوری در کوچه های اصلی وفرعی است تا مسائل رفت وآمد عابران در 17 محله تسهیل پیدا کند و کاستی موجود برطرف گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2124

به "سیزدهمین پویش قدم به قدم در محله های مرکزی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزدهمین پویش قدم به قدم در محله های مرکزی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید