عدم جذب اعتبار فنی حرفه ای مهدیشهر با وجود اختصاص 5 ساله آن

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/سمنان شهردار مهدیشهر از تهیه نقشه های GISمهدیشهر خبرداد و گفت: این نقشه ها که شامل 80لایه است تا سرانجام شهریور ماه سال جاری تهیه ودراختیار دستگاه ها وسازمان های مربوطه قرار خواهد گرفت.

عدم جذب اعتبار فنی حرفه ای مهدیشهر با وجود اختصاص 5 ساله آن

سید جعفر حسینی شهردار مهدیشهر در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان مهدیشهر که با حضور اعضای شورای شهر مهدیشهر برگزار گشت ،با بیان اینکه دیگر در حوزه مالی شهرداری مهدیشهر فعالیت ها سنتی نخواهیم داشت افزود:تمامی فعالیت های شهروندان به صورت الکترونیکی ثبت می گردد.

حسینی شرح داد: کلیه فرآیند صدور پروانه های ساختمانی در شهرداری مهدیشهر به صورت صد درصد الکترونیکی و غیرحضوری صورت می گیرد و از زمان درخواست تا خاتمه صدور پروانه ساختمانی کلیه مراحل شرایط پرونده شهروندان به صورت پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

شهردار مهدیشهر بودجه مصوب شهرداری مهدیشهر در سال 99 را بالغ بر26میلیارد تومان ذکر و بیان کرد:12پروژه خاص و مهم علاوه بر پروژه های عام این شهرداری دردستور کار قرارگرفته است وعملیات اجرایی بخشی از این پروژه ها طی روزهای گذشته شروع شده است.

حسینی مهمترین پروژه های این شهرداری درسال جاری را احداث پلکان وفضای سبز جهت میدان امام خمینی (ره) به حسینیه المهدی ،تکمیل پارک مهرگان،احداث آرامستان جدید،تکمیل طرح گردشگری دشت مرکزی زیارت به سمت بلوار 22بهمن ،احداث پارک بانوان ،تکمیل واحد های تجاری پارک کوهستان،تکمیل طرح های آبشار مهدیشهر وهمچنین پارک زیارت برشمرد وخاطرشان کرد: تعدادی از این پروژه ها در هفته دولت و تعدادی هم در دهه فجر سال جاری افتتاح و مابقی طرح ها تا خاتمه فعالیت شورای پنجم شهر مهدیشهر افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.

درابتدای این نشست علیقلی پارسا رئیس شورای شهر مهدیشهر با انتقاد از برخی مسولین استانی درخصوص عدم تکمیل پروژه های شهر مهدیشهر خواستار توجه ویژه مدیران ارشد استانی به این شهرستان شد.

وی در این خصوص ادامه داد: برای احداث ساختمان فنی وحرفه ای مهدیشهر تا به امروز بیش از پنج بار اعتبار اختصاص یافته ولی متاسفانه تا به امروز به دلیل عدم شروع فعالیت های عمرانی آن این اعتبارات جذب نشده است.

درادامه این نشست خبرنگاران سوالات ومسائل شهرمهدیشهر را با اعضای شورای شهر وشهردار مطرح وخواستار توجه ویژه به حل مسائل مردم شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1064

به "عدم جذب اعتبار فنی حرفه ای مهدیشهر با وجود اختصاص 5 ساله آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم جذب اعتبار فنی حرفه ای مهدیشهر با وجود اختصاص 5 ساله آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید