فتح آبادی در گفتگو با خبرنگاران مطرح نمود؛ ارائه تسهیلات شغلی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش مجله تانی بای، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: برای توانمندسازی و اشتغال مددجویان از 5 تا 50 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

فتح آبادی در گفتگو با خبرنگاران مطرح نمود؛ ارائه تسهیلات شغلی به مددجویان کمیته امداد

حسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار ، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و منابع بانکی به بخشی از مشاغل روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری برای 91 نفر از مددجویان کاریابی شده است، اضافه کرد: در زمینه کاریابی با 21 شرکت فعال اقتصادی مذاکراتی انجام دادیم و مجموعه هایی که اعلام نیاز کنند، نیرو های کمیته امداد را جذب می کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: تاکنون این شرکت ها برای جذب 2 هزار نفر اعلام نیاز کرده اند.

فتح آبادی با بیان اینکه افرادی که به شرکت های فعال اقتصادی معرفی می شوند، افراد تحت حمایت و سرپرستان خانوار هستند، اضافه کرد: به شرکت های طرف قرداد تا 2 سال بیمه کارفرمایی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه آموزش های مهارتی، مقدماتی و پایدارسازی به مددجویان شاغل و جویای شغل ارائه می شود، گفت: این آموزش ها در جهت نیاز و علاقه مددجویان کمیته امداد است.

فتح آبادی با بیان اینکه هزینه این دوره های آموزشی کاملا رایگان است، شرح داد: این آموزش ها توسط آموزشگاه های درجه یک ارائه می شود و مدت دوره های آموزشی 2 تا 3 ماه است.

وی با بیان اینکه برای توانمندسازی و اشتغال مددجویان تسهیلاتی به آن ها پرداخت می شود، اضافه کرد: تاکنون به 480 مددجو تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مبلغی به میزان 90570 میلیون ریال پرداخت شده است، شرح داد: مبلغ تسهیلات پرداختی به مددجویان از 5 تا 50 میلیون تومان متغییر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 176

به "فتح آبادی در گفتگو با خبرنگاران مطرح نمود؛ ارائه تسهیلات شغلی به مددجویان کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح آبادی در گفتگو با خبرنگاران مطرح نمود؛ ارائه تسهیلات شغلی به مددجویان کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید