تور ارزان استرالیا: فستیوال های استرالیا

به گزارش مجله تانی بای، استرالیایی های عاشق مهمانی هستند و در هر گوشه و کنار آن در طول سال فستیوال ها و جشنواره های جذابی برگزار می گردد. یکی از سرگرم نماینده ترین مقاصد جهان که خیلی از زمان های سال در آن صحنه شگفت انگیزی از نمایش فرهنگ ها و قومیت های مختلف اجرا می گردد و رویداد های شاد و جذابی ک می تواند ساعت شما را محو تماشای خود نگاه دارد. در کنار همه جشنواره های فرهنگی و مهیج استرالیا میزبان برترین جشنواره های موسیقی جهان نیز می باشد. یکی از هیجان انگیز ترین فستیوال های جهان به خصوص برای علاقه مندان به موسیقی است در این فستیوال ها با کشف فرهنگ و آداب و رسوم قومیت های مختلفی که در استرالیا زندگی می نمایند می توانید در شادی مردم این سرزمین سهیم شوید و با امتحان کردن لذیذ ترین غذا ها و سرگرم نماینده ترین هیاهوی شهری لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنید. در ادامه این مقاله با خبرنگاران می توانید با برترین فستیوال های استرالیا آشنا شوید و از زمان برگزاری هر کدام اطلاع پیدا کنید.

تور ارزان استرالیا: فستیوال های استرالیا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

جشنواره رنگین کمان سیدنی (Vivid Sydney)

جشنواره ای فوق العاده دیدنی و پر از رنگ در سیدنی که طی آن بیشتر از دو میلیون بازدید نماینده در خیابان های سیدنی نظاره گر این زیبایی می شوند. یکی از بزرگ ترین فستیوال های سالانه در استرالیا که در طول 3 هفته در زمستان برگزار می گردد همه شهر پر از نور و موسیقی و هیجان می گردد و ساختمان های بزرگ شهر مثل خانه اپرای سیدنی با طرح و رنگ هایی فوق العاده دیدنی و پروژکتور هایی حرفه ای زیبا ترین طرح و رنگ را بازتاب می نمایند. به علاوه در طول این جشنواره هنرمندان بزرگی در سطح شهر برنامه های مجذوب کننده برگزار می نمایند و طیف متنوعی از انواع نمایش و تفریح های متنوع شامل اجرای موسیقی، سخنرانی و … در جای جای شهر برگزار می گردد.

فستیوال کمدی ملبورن (Melbourne International Comedy Festival)

باید بدانید که در جهان 3 فستیوال بزرگ کمدی برگزار می گردد که یکی در Edinburgh، یکی در مونترال و دیگری اینجا در ملبورن استرالیا است. این فستیوال بزرگ و بین الملی هر سال در ماه مارچ و آوریل به مدت 4 هفته برگزار می گردد و در آن هر چیز با مزه و خنده داری که فکرش را کنید برگزار می گردد. بیشتر از 770000 شرکت نماینده با هزاران اجرای مختلف در سطح شهر هنر نمایی می نمایند و اوقات بی نظیری را برای مردم و گردشگر هایی که برای دیدن آمده اند ایجاد می نمایند.

جشنواره Fringe آدلاید

ادینبورگ تنها شهری در جهانست که فستیوال Fringe آن از آدلاید بزرگ تر است. جشنواره ای پر از نمایش های بند بازی، آکروبات و کار های نمایشی خارق العاده که به عنوان دومین جشنواره بزرگ جهان در این زمینه در آدلاید برگزار می گردد. هر سال در ماه فوریه و مارچ در استرالیا برگزار می گردد. این جشنواره برای اولین بار در سال 1960 برگزار گردید و به توان رونمایی از اسطوره های جادویی جهان معرفی گردید که در گوشه و کنار شهر پر از اجرا های موسیقی، پایکوبی، نمایش های کمدی، تئاتر و هنرنمایی هنرمندان و ورزشکاران می گردد و رویای 5000 هنرمند در تمام جهان تحقق پیدا می کند…

جشنواره Electric Gardens

یکی از هیجان انگیز ترین فستیوال های جهان در استرالیا که ژانویه هر سال در سیدنی، ملبورن، آدلاید و Perth برگزار می گردد و در در آن اجراهایی از بزرگ ترین هنرمندان موسیقی الکترونیکی در جهان به نمایش گذاشته می گردد و افراد زیادی را نیز از کشور های مختلف جهان به سمت خود می کشاند.

فستیوال آدلاید

یک فستیوال هنری در استرالیا که برای اولین بار در سال 2017 برگزار گردید و تبدیل به یکی از بزرگ ترین جشنواره های هنر این کشور شد. جشنواره ای که در آن می توانید اجرای انواع پایکوبی ها، اپرا، ادبیات و موسیقی کلاسیک را نظاره کنید و از دیدنی ان در شهر زیبای آدلاید لذت ببرید. زمان برگزاری فستیوال آدلاید هم از اول مارچ تا 19 مارچ است.

جشن سال نو در استرالیا

باید بدانید هیچ جشنواره و فستیوالی در استرالیا با شکوه تر و زیبا تر جشن سال نو برگزار نمی گردد. جشنی که برخلاف تمام جهان که در زمستان برگزار می گردد مصادف با تابستان این کشور می گردد و به گونه ای متفاوت با نمایشی از نور و هیجان و آتش بازی در اطراف ساحل به زیباترین حالت ممکن اجرا می گردد.

در همه شهر ها و همه قسمت های شهر موسیقی و تفریح های مختلف برگزار می گردد و همه مردم غرق در شادی و هیجان هستند. در گوشه و کنار شهر مهمان های افتخاری و هنرمندان معروف دعوت می شوند و عده ای هم این روز را در کشتی های کروز ور پارک های ساحلی جشن می گیرند. همه رویداد های مختلف شهر به خصوص در سیدنی به وسیله تلوزیون های بزرگی در سطح شهر نمایش داده می گردد و دست در لحظه تحویل سال هیجان ها به اوج خود می رسد و آتش بازی و شادی بی وقفه مردم بیش از پیش شروع می گردد. جشن سال نو استرالیا هم مثل همه جای جهان در 31 دسامبر برگزار می گردد.

فستیوال بین المللی هنر ملبورن (Melbourne International Arts Festival)

یک فستیوال هنری بین المللی که در آن می توانید انواع هنر های مختلف جهان همچون، پایکوبی، موسیقی، هنر های تجسمی و تئاتر را از نزدیک و به صورت زنده مشاهده کنید و در ان بیشتر از 400000 نفر شرکت می نمایند. یکی از برترین جشنواره های برای آشنا شده با فرهنگ و هنر استرالیا و جهان و ارتباط با بزرگ ترین هنرمندان عرصه های مختلف از نزدیک… زمان برگزاری این فستیوال از 3 اکتبر تا 21 اکتبر است.

فستیوال Parrtjima

یکی از زیبا ترین فستیوال های استرالیا که کهن ترین فرهنگ زمین را در استرالیا به معرض نمایش میگذارید. جهانیی پر از نور و داستان زیر آسمان شب که تجربه ای فوق العاده منحصر به فرد را برایتان رقم می زند. نور پردازی هایی که طول ان ها تا کیلومتر ها منعکس می گردد و عکس های خیره نماینده ای از سالیان دور و دراز و آثار هنرمندان و داستان های محلی مختلف را پیش رویتان قرار می دهد. شرکت در این رویداد کاملا رایگان است و دولت آن را برا آشنایی را گدشته باستانی استرالیا در اختیار عموم مردم و گردشگر ها قرار می دهد. هر ساله بیشتر از 16000 نفر از منطق مختلف جهان برای شرکت در این جشنواره به سوی استرالیا رهسپار می شوند. این فستیوال هر سال در آوریل و معمولا از روز های 5 تا 14 آوریل برگزار می گردد.

منبع: گردگرد
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1994

به "تور ارزان استرالیا: فستیوال های استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: فستیوال های استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید