فوت 4 عضو یک خانواده در پی برخورد پراید با پل عابر پیاده در محور گچساران- بهبهان

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد از 4کشته و دو مصدوم در پی واژگونی خودرو سواری پراید در گچساران خبر داد.

فوت 4 عضو یک خانواده در پی برخورد پراید با پل عابر پیاده در محور گچساران- بهبهان

جهانبخش وحدت نژاد گفت: ساعت 21:09جمعه شب طی تماس مردمی با مرکز پیام اورژانس 115 گچساران مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور مواصلاتی گچساران به لیشتر(روستای سعادت آباد) بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان نمود: متاسفانه به علت شدت جراحات وارده 4 نفر از سرنشینان خودرو سواری پراید که همگی از اعضای یک خانواده شامل کودک 4 ساله و 5 ساله هم چنین کودک 10 ساله و خانم 20 ساله بوده، در دم جان سپردند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: دو سرنشین دیگر توسط آمبولانس اورژانس 115 و کد هلال احمر به مراکز درمانی در شهر گچساران انتقال دادند.

سرهنگ بهنام ویسی پور، رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبیرنگار خبرنگاران در خصوص علت این سانحه رانندگی گفت: ساعت حدود 21 جمعه شب یک دستگاه خودرو سورای پراید بعلت عدم توجه به جلو با پل عابر پیاده در محور گچساران به بهبهان واقع در روستای سعادت آباد برخورد کرد که چهار عضو یک خانواده در این تصادف جان باختند.

وی اضافه نمود: یکی از مهمترین علت های تصادفات این استان عدم توجه به جلو است که بعلت خستگی و خواب آلودگی و سرگرمی راننده با تلفن همراه، صحبت کردن با سرنشینان و خوردن و اشامیدن رخ می دهد.

ویسی پور اظهارکرد: هر جایی راننده احساس خستگی و خواب آلودگی کرده حتما در محلی مناسب پارک و استراحت کند. در واقع رانندگان باید به ازای هر دو ساعت رانندگی باید 15 دقیقه استراحت داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: در حین رانندگی هر چیزی کهب اعث انراف ذهنی راننده می شود (استفاده از تلفن همراه، خوردن و اشامیدن، سیگار کشیدن و صحبت کردن با سرنشینان) خودداری شود تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1632

به "فوت 4 عضو یک خانواده در پی برخورد پراید با پل عابر پیاده در محور گچساران- بهبهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 4 عضو یک خانواده در پی برخورد پراید با پل عابر پیاده در محور گچساران- بهبهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید