قیمت پایین بنزین در انتاریو امروز رکورد می زند

به گزارش مجله تانی بای، به گفته یک تحلیل گر مالی، قیمت بنزین امروز به مبلغ 4 سنت کم می گردد و در مجموع به 174.9 سنت در هر لیتر برای مناطقی مثل تورنتو، نیاگارا، ویندزور و اتاوا می رسد.

قیمت پایین بنزین در انتاریو امروز رکورد می زند

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، این کاهش ناگهانی، رکورد کم ترین قیمت بنزین استان را از 15 آوریل 2022 می زند و فرصتی برای مقرون به صرفه تر شدن قیمت ها در آخر هفت ایجاد می نماید.

طبق گفته این تحلیلگر قیمت سوخت اگر امروز بعدازظهر بازارها مجدداً صعود نکنند، می توانیم منتظر کاهش 6 تا 7 سنتی در روز شنبه باشیم، اما هنوز زود است که در این زمینه نظر بدهیم.

در بین منطقه ها مختلف، Peterborough می تواند ، مقرون به صرفه ترین شهر انتاریو برای بنزین باشد و قیمت 168.6 در لیتر را به رانندگان ارائه دهد.

در Cornwall هم قیمت بنزین کمی مقرون به صرفه تر از بیشتر نقاط استان ارائه می گردد و انتظار می رود که قیمت امروز به 171.9 سنت در لیتر برسد.

متأسفانه، منطقه ها شمالی مانند سادبری و تاندربی کاهش چندانی را شاهد نخواهند بود، چون با کاهش یک سنتی پیش بینی شده برای سادبری قیمت ها به 190.6 سنت در لیتر می رسد.

و در تاندربی هیچ تغییری وجود نخواهد داشت و رانندگان مجبور به پرداخت 188.9 سنت در لیتر برای بنزین خواهند بود.

با وجود اینکه قیمت ها برای منطقه ها شمالی خیلی کم نمی گردد اما همچنان در مقایسه با قیمت های بالای 2 دلار در لیتر که رانندگان اخیرا برای بنزین پرداخت می کردند این خبر مثبت است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2070

به "قیمت پایین بنزین در انتاریو امروز رکورد می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پایین بنزین در انتاریو امروز رکورد می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید