متقاضیان ویزای آمریکا دوباره اقدام نمایند!، بایدن ممنوعیت مسافرت علیه مسلمانان را لغو کرد

به گزارش مجله تانی بای، به گفته رویترز از دسامبر 2017، پس از آنکه نسخه اصلاح شده ممنوعیت مسافرتی اصلی از سوی دیوان عالی آمریکا تایید شد، حدود 4000 نفر طبق این ممنوعیت از ورود به آمریکا منع شدند. جو بایدن، در اولین روز کاری خود در بیستم ژانویه این ممنوعیت علیه مسلمانان را لغو و آن را لکه ای روی وجدان ملی ما توصیف کرد.

متقاضیان ویزای آمریکا دوباره اقدام نمایند!، بایدن ممنوعیت مسافرت علیه مسلمانان را لغو کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت:متقاضیانی که تا قبل از بیستم ژانویه 2020 با درخواست ویزای آنها توافق نشده است، باید درخواست های جدیدی ارائه نموده و هزینه آن را پرداخت نمایند. آن افرادی که درخواستشان در روز بیستم ژانویه یا بعد از آن رد شده است، باید برای تجدیدنظر بدون ارائه درخواست دوباره اقدام نمایند و نیازی هم به پرداخت وجه اضافه ندارند.

وی اضافه نمود: منتخبان لاتاری پیش از سال اقتصادی کنونی، اگر ویزاهای خودشان را دریافت ننموده باشند، طبق قانون آمریکا از دریافت آن منع می شوند. هدف لاتاری جذب مهاجر از کشورهایی است که به طور عادی ویزاهای زیادی دریافت نمی نمایند.

در دولت ترامپ بعضی کشورها اضافه و بعضی از این فهرست حذف شدند. در انتها ریاست جمهوری ترامپ، این فهرست شامل میانمار، اریتره، ایران، قرقیزستان، لیبی، نیجریه، کره شاقتصادی، سواقتصادی، سودان، سوریه، تانزانیا، ونزوئلا و یمن می شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1484

به "متقاضیان ویزای آمریکا دوباره اقدام نمایند!، بایدن ممنوعیت مسافرت علیه مسلمانان را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان ویزای آمریکا دوباره اقدام نمایند!، بایدن ممنوعیت مسافرت علیه مسلمانان را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید